Back to siodło:)
ale na

Poniedziałek, 21 lipca 2008 · dodano: 21.07.2008 | Komentarze 13

ale na płaskim lightowo:))na początku musiałam naprawić hamulec bo coś szwankował(od maratonu nie ruszałam nic:)))potem już super:)ręka jednak nadal boli,więc teren odpada:(((a tak chciałam jechać tu
od piątku 3 tyg.laby!:)nie wiem czy uda mi się zabrać mój rowerek;/na miejscu są dwa inne ale takie "realowskie"
jak to dobrze znów być w "siodle":)))
dzisiaj z tym i bez much:)))
[img=http://www.wrzuta.pl/images_2/audio.gif.jpg]

tatanka | 19:52 piątek, 25 lipca 2008 | linkuj nareszcie Karla:)
a niedługo może będe przejezdzala niedaleko Ciebie;)
ale bliżej granicy...
pozdrawiam! ciesze się że wsiadlas na rower z powrotem!
hose
| 00:46 wtorek, 22 lipca 2008 | linkuj jeeeeee! fajnie, że znów jeździsz :)

pozdrower

katane
| 22:41 poniedziałek, 21 lipca 2008 | linkuj WITAJ :)
jak miło zobaczyć u Ciebie wpis :)
i nawet muchy nie dokuczały

pozdrawiam i życzę miłego kręcenia
Aga
| 22:23 poniedziałek, 21 lipca 2008 | linkuj hurrraaaa odpakowali Cię!!!!!! :D
ale z Ciebie ryzykantka, porywać się na realowskie rowery ;) oby tylko nie w dalekie trasy bo....... scenariusz pisze samo życie ;)
hehe
pozdrowienia przekazane dla Kosmacza, osobiście-telefonicznie :D
karla76
| 22:00 poniedziałek, 21 lipca 2008 | linkuj robin- dziękuje:)

al- ja i oszczedzać się?:)))a realowski rower zostanie przerobiony na moje potrzeby:)))

nicram- dziękuje ;*

DMK77- rehabilitacja była jak nosiłam dessaulta:)))pozdrowionka

djk71- masz racje doczekać się wręcz nie mogłam!:)co do szaleństw ...niczego nie moge obiecać:)))pozdrowionka serdeczne

JPbike- tyle czekania i nareszcie wsiadłam:)))pozdrowionka

japierdykam - w sumie racja czegóż więcej chcieć:)))no może prócz sprawnej ręki:)))

wojtas71- wierze bo jeździłam 2 lata na taki marketowym rowerku:)pozdrwionka
wojtas71
| 21:37 poniedziałek, 21 lipca 2008 | linkuj Witamy pozdrawiamy :) na real-owskim rowerku naprawdę :D uwierz mi można machać rękami i takie cuda wyprawiać tylko, że następstwa mogą być opłakane :P
pavlo
| 21:23 poniedziałek, 21 lipca 2008 | linkuj w końcu jakiś nowy wpis! ;) a w nim same dobre wiadomości - możesz już cisnąć, w perspektywie 3 tygodnie laby... czego chcieć więcej? ;)
JPbike
| 21:13 poniedziałek, 21 lipca 2008 | linkuj Nio SUPER że zrobiłaś back to siodło :-) Jak się CIESZĘ !!! :-))) Pozdrowionka :-)
djk71
| 21:13 poniedziałek, 21 lipca 2008 | linkuj Oj, pewnie bardzo czekałaś na ten dzień.
tylko nie szalej od razu. Uważaj na siebie...
nicram | 21:03 poniedziałek, 21 lipca 2008 | linkuj miło widzieć "wpis", teraz już będzie tylko lepiej... no i czekam... ;)
Pozdrowionka! :*
aliszja
| 20:47 poniedziałek, 21 lipca 2008 | linkuj Nooooo.... :))) Fajnie, że wróciłaś do siodła :)))
Ale może pooszczędzaj się jeszcze trochę, dopóki całkiem nie zaczniesz machać obiema rękami ;) Realowski rower chyba Ci to ułatwi :D
Pozdrowionka serdeczne :)
robin
| 20:46 poniedziałek, 21 lipca 2008 | linkuj PO DŁUGIEJ PRZERWIE ZNOWU W SIODLE. WITAMY I POZDRAWIAMY

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zylis