Komentarze 6

Maraton w Kraku:)1700 startujących:)
Hmmm, 303 w open a 13 w swojej kategorii:))nieźle?mogło być o wiele lepiej:)na podjazdach łykałam sporo osób,ale co z tego skoro na zjadach mnie łykali:)
trzeba będzie poćwiczyć:))
zdjęcia może wkrótce:)

katane
| 23:44 poniedziałek, 1 września 2008 | linkuj ćwiczyć, ćwiczyć i będzie jeszcze lepiej
no i oczywiście GRATULACJE :)
wojtas71
| 23:22 poniedziałek, 1 września 2008 | linkuj Gratulacje !!!(kciuki mocno trzymałem, jak już zaznaczyłem wcześniej w swoim opisie :>)bardzo dobre miejsca ;) i oczywiście cała i zdrowa na finiszu :D
JPbike
| 20:30 poniedziałek, 1 września 2008 | linkuj Ja też Tobie GRATULUJE :-))) Wiesz, że kciuki trzymałem mocno i się cieszę że cała dojechałaś do mety :-) No i świetne miejsce zajęłaś, szczególnie w swojej kategorii :-) Rzeczywiście jesteś mistrzynią podjazdów :-) Jeszcze raz GRATULUJĘ !!!*-)
darop76
| 20:24 poniedziałek, 1 września 2008 | linkuj no ładnie szacuneczek ;).pozdrawiam
Anonimowy robin | 20:11 poniedziałek, 1 września 2008 | linkuj Gratulacje, jak jeździsz to tak masz!!! Chyba jesteś zadowolona, ja szczególnie, że nie było żadnej kraksy z Twoim udziałem, bo o to się martwiłem i trzymałem kciuki. Pozdrawiam nie czekając na zdjęcia!!! :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa amary