Komentarze 6

Nowy Sącz-Mszalnica-Wzgórze Świętego Krzyża-Nowy Sącz
miałam skoczyć na swój ulubiony podjazd, ale w połowie stwierdziłam,że nie byłam na wzgórzu więc skręciłam a tam masakryczny podjazd:)))potem się pogubiłam,tzn.nie wiedziałam czy dobrze jade ale suma sumarum trafiłam:)fajniutka trasa:)
dzisiaj słońce!:)

widok ze Wzgórza

i dalej na Wzgórzu

droga powrotna

komitet powitalny na odcinku 300m mi towarzyszył:)

karla76
| 15:04 sobota, 27 września 2008 | linkuj teren będzie jak tylko trosze podeschnie, narazie bite 2 tyg napierniczało deszczem:)a ja taka dobra nie jestem:)
nicram
| 11:08 sobota, 27 września 2008 | linkuj a ja nie będę takim d-l-em... ;P nie do końca mi się podoba ;) kiedy zobaczę teren? ;>
wojtas71
| 00:25 sobota, 27 września 2008 | linkuj Traska zawierająca wszystkiego po troszku ;P , że wymienię: widoczki, zwierzątka, naturę i pomniki (na cześć Wielkiego Polaka JP II KW przebywającego na tych terenach z wizytą) Pozdrofferek
robin
| 21:00 piątek, 26 września 2008 | linkuj Wypasiona traska, piękne widoczki, zwierzątka i taki tam małe kaczuszki :-) Pozdrawiam
JPbike
| 20:29 piątek, 26 września 2008 | linkuj Noo baardzoo ładna traska :-)
Vampire
| 16:26 piątek, 26 września 2008 | linkuj Hej, dawno u Ciebie nie byłam!! Ale to z braku czasu. Fajnie że żyjesz i dalej jeździsz!! Pozdro, tym razem z Warszawki. Teraz kręce w jej okolicach :).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ewnym