I've become so numb...

Piątek, 6 lutego 2009 · dodano: 06.02.2009 | Komentarze 8

Do podjazdowa:)wszędzie woda i lód

rest is silence...

z tym, coś jak stare Nightwish:)

Centuś na tle gór

lód,woda,śnieg

fajnie się zjeżdzało w dół:)

nicram
| 21:02 niedziela, 8 lutego 2009 | linkuj aaa zapomniałbym napisać coś odnośnie samego wypadu... nieźle ucupkałaś się nim posłuchał i...stanął :D
karla76
| 09:33 niedziela, 8 lutego 2009 | linkuj Van- nawet źle nie było dopóki nie wyrżnęłam:))
Robin- w końcu mamy zime nie?:)))pozdrowionka
Bananafrog-dziękuje bardzo:))a śnieg ma spaść (tfu tfu tfu)podobno
AT-pogoda dobra jest zawsze:)))pozdrowionka
JPbike- też się ciesze,że zamiast biegać poszłam pedałować:))
Nicram- hahaha mając takiego serwisanta muszę coś wymienić:));P
nicram
| 23:45 sobota, 7 lutego 2009 | linkuj uduszę, uduszę! shitmano poszło do góry a ta chce wymieniać pół napędu... wrrr ;*
JPbike
| 22:28 sobota, 7 lutego 2009 | linkuj Jak wspaniale Twoje cudeńko się prezentuje na tle zimowych gór :)
A najważniejsze jest to że pojeździłaś do podjazdowa :)

Serdeczne pozdrowionka :)
Anonimowy tchórz | 12:54 sobota, 7 lutego 2009 | linkuj O pieknie Karolinko widze, że już można pojezdzić ja miałem dzisiaj iść na rower ale małe problemy sprzętowe:)jak bedzie dobra pogoda to musimy koniecznie sie gdzies wybrać. Pozdrawiam
bananafrog
| 16:12 piątek, 6 lutego 2009 | linkuj Wow! W Krk już właściwie bez śniegu...
A Centuś prezentuje się na tle śniegu całkiem nieźle.
Pozdrawiam!
robin
| 14:20 piątek, 6 lutego 2009 | linkuj Wszędzie lodowisko, w terenie i na polnych drogach dramat! Ale są jak widać Niezwyciężeni! Pozdrawiam
vanhelsing
| 14:14 piątek, 6 lutego 2009 | linkuj Takie śnieg jest najgorszy, jeździć się w ogóle nie da...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oczyc