Do Mszany Dolnej

Czwartek, 16 kwietnia 2009 · dodano: 16.04.2009 | Komentarze 14

na lody...:)miały być rogaliki ale brakło lody pyszne znaczy tylko Rafaelo:)reszta gorsza niż nasze Argasińskie:)
przed Mszana roboty drogowe więc panowie kierują ruchem, tak pokierowali,że sama jechałam inni musieli czekać jeszcze mnie dopingowali dajesz dajesz:)
pogoda ok ale wiatr, nie ma co komentować;/
podjazdów masa!:)aż mi sie mordka uśmiechała jak za każdą góreczką widziałam następny i następny:)
fajnie było:)

serpentynki w drodze do Limanowej

w drodze do Limanowej

przed Mszaną:)

wyjazd z Mszany

to chyba na Wysokich

i przed domem again serpentyny

transatlantyk
| 22:08 piątek, 17 kwietnia 2009 | linkuj No właśnie, aż się prosi w Mszanie skręcić na Lubomierz. Tam jest podjazd, czyli to co lubisz, a potem przepiękny zjazd przez Szczawę do Kamienicy i Zabrzeża
vanhelsing
| 15:41 piątek, 17 kwietnia 2009 | linkuj Tak, do Sącza, a potem do Krościenka :)
Galen
| 08:26 piątek, 17 kwietnia 2009 | linkuj Ładnie, ładnie! Zazdroszczę kondycji. Ja bym chyba jeszcze nie dał rady strzelić sety.
Pozdrawiam!
niradhara
| 08:15 piątek, 17 kwietnia 2009 | linkuj Piękna trasa, szczerze podziwiam Twoją kondycję :)
kr1s1983
| 07:58 piątek, 17 kwietnia 2009 | linkuj Trasa jest piekna.Jak juz bylas w Mszanie to polecam wracac przez Zabrzez.W lewo za mostkiem w Mszanie.Kest po dordze podjazd po LUbomierz a pozniej zjazd do samego Zabrzeza.PIekne lasy i spokoj.
vanhelsing
| 23:21 czwartek, 16 kwietnia 2009 | linkuj Jechałem tamtędy 2 razy na rowerzy i jakieś 40 razy samochodem ;) Piękne tereny, nadal remontują tą drogę ?! Przecież to się już z rok dłuży...

Piękną wycieczkę sobie zorganizowałaś, nic tylko pozazdrościc :)
AdAmUsO
| 22:57 czwartek, 16 kwietnia 2009 | linkuj bajera teren, kiedyś się muszę wybrać do Was powalczyć z górkami :)
maciek320bike
| 22:02 czwartek, 16 kwietnia 2009 | linkuj No GraLo mowil, dzis do Mszany zaszalalas. Piekny wyjazd i swietne fotki:) Pozdrawiam
robin
| 21:44 czwartek, 16 kwietnia 2009 | linkuj Podziwiam i polecam :) Ładnie wyglądają te serpentyny ale czy tak łatwo się pod nie wyjeżdża to jest dla mnie wątpliwe :) Pozdrawiam
ania84
| 20:01 czwartek, 16 kwietnia 2009 | linkuj No no no ja tu mam kryzysik przy 40 kilometrach a Ty ponad setka - ładnie :-) Oby tak dalej.
Pozdrawiam :-)
GraLo | 18:54 czwartek, 16 kwietnia 2009 | linkuj Za Mszaną to pewnie Gruszowiec:)
GraLo | 18:53 czwartek, 16 kwietnia 2009 | linkuj A mnie nie zabrałaś:( musialem sam jechac, niedobra dziewczynka:)
wilk
| 18:26 czwartek, 16 kwietnia 2009 | linkuj Ładna trasa, wczoraj niedaleko przejeżdżałem jadąc z Zakopanego do Krakowa, zastanawiałem się czy nie pojechać przez Mszanę i Dobczyce, w końcu wybrałem wariant zakopianką. Bo z tego co z mapy pamiętam to zaraz za Mszaną się porządny podjazd zaczyna

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iceob