• Sprzęt CENTUŚ

Na Jaworze z Jackiem

Wtorek, 26 maja 2009 · dodano: 26.05.2009 | Komentarze 2

umówliśmy się pod realem i w upalny wtorek wyruszyliśmy na Jaworze,a ja po tyg chorobowego(taa zwalam wine na chorobe a starość nie radość:))) jechałam pod góre z trudem:)nawet zeszłam z roweru przed Jaworzem:)Jackowi szło bardzo dobrze:)nawet zdjęcia miał czas robić:)
na Jaworzu odpoczynek (dzięki za prezent:)i zjazd w dół, jestem w ciężkim szoku bo przejechałam więcej niż zazwyczaj:)pewnie nowy amor:)))ale jasna sprawa gleba też była na kamolach, wstaje otrzepuje się z kurzu liści sprawdzam obtarcia a Jacek, z rowerem ok?:)hahaha
Traska jest super;)
potem pytam czy chcesz wracać czy podjazd mój ulubiony mówi ,że podjazd no to jedziemy wypruł do przodu wjeżdzam on czekał z trudem łapie oddech i mówi, już wiem czemu tak kochasz podjazdy:)))
Reszta zdjęć po powrocie Jacka
Dzięki Jacku i trzymam kciuki w sobote:)

w drodze do Ptaszkowej

a potem 7km pod góreczke

na Jaworzu

z Jaworza

Jacek uradowany, że koniec

a ja go jeszcze na jeden pojdazd

JPbike
| 20:04 wtorek, 2 czerwca 2009 | linkuj Ja również dziękuję że mnie zaciągnęłaś gdzieś w Twoje SUPER tereny :)

P.s - Byłem uradowany tym, że jestem z rowerem w górach i w dodatku z bikerką :)))
Pozdrowionka :)
GarbusWT
| 16:28 wtorek, 26 maja 2009 | linkuj Spoko traska. Piękne widoczki z wieży:-) Wiem bo byłem wczoraj też na rowerze heh Pozdro!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ywala