Nowy Sącz-Tarnowskie Góry

Czwartek, 30 lipca 2009 · dodano: 01.08.2009 | Komentarze 15

opis jak net będzie

jest;)
Nowy Sącz-Limanowa-Mszana Dolna-Rabka Zdrój-Jordanów-Maków Podhalański-Wadowice-Oświęcim-Bieruń-Mysłowice-Katowice PKP;)

Wyjechałam jak słonko wstało więc o 4.35:)nie ma co opisywać w sumie tej samej trasy;)sorry dzięki Nicramowi pojechałam inną o niebo lepszą,ale za chiny nie zapamiętałam gdzie trza skręcić, ale najgorsze czekało w drodze do katowic,wjechałam na drogę szybkiego ruchu i to potem sobie przypomniałam,że ten znak co był oznaczał zakaz dla rowerów;)no nic obyło się bez przykrych niespodzianek ale stres ogromny(na własne życzenie i z własnej głupoty;)bo znak który był ja wzięłam za oznaczenie ,że pewnie gdzieś radiowóz stoi;)(niebieskie tło a na nim niebieski samochód;)))i jechałam z TIR-ami ,osobówkami;)teraz się śmieje a tam prawie płakałam;)
w Katowicach byłam już tak zestresowana,że poszłam na PKP i intercity do Tarnowskich 34km;)niepotrzebnie kupiłam bilety,bo kolonie jechały więc zanim doszło do mnie zdążyłam wysiąść,stałam z centkirm na wąskim korytarzu bo nie było wagonu dla rowerów i co chwile musiałam w innej pozycji stawać:)ale dojechałam i to się liczy:)

4.30 ścieżka w Niu Sączu

za Chełmcem

Wysokie

przed Mszaną

jeszcze pusto na drogach

Nicram łata dziurke w Makowie

dopiero Nicram mi powiedział,że ostatnio też mogłam tędy jechać a ja się telebaniłam z blaszakami;)

radość na mojej twarzy po tym znaku bezcenna;)

a po tym już w ogóle;)

ile ja tu przepisów złamałam...

tu nie miałam wstępu z rowerem;)

nareszcie

ende

Maks
| 14:09 piątek, 14 sierpnia 2009 | linkuj No szacuneczek za 2ie seteczki ;) Pozdrawiam
Dynio
| 20:08 sobota, 8 sierpnia 2009 | linkuj Fiu fiu gratulacje za wyprawę i odwagę.
niradhara
| 19:09 piątek, 7 sierpnia 2009 | linkuj Jesteś wspaniała :)))
JPbike
| 17:12 wtorek, 4 sierpnia 2009 | linkuj Gratki (ponowne) za dotarcie co celu - racja Karolinko to się liczy :)
P.s. ... myślę o 500 km ... :)
Darth
| 06:18 poniedziałek, 3 sierpnia 2009 | linkuj Czemu nie daliście znać że będziecie? Byśmy się spotkali.
karla76
| 19:24 niedziela, 2 sierpnia 2009 | linkuj Robin-dziękuje;)no to była ost chyba wyprawa na śląsk za dużo aut;/
Krzychu- w lipcu soreczki ale z braku netu dopiero dzisiaj mogłam poprawić:)
Miciu-pewnie trzasnąłbyś 2razy tyle;)
Bartek-daj znać jak będziesz w moich terenach;)
Szalonykolarz-e jestem pewna,że dałbyś rade;)
Nicram-kapeć jutro będzie łatany;)
Mikros-no na BS same takie dziewczyny;)pozdrowionka
Maciek-sprawia ogromne;)ale liczy się efekt końcowy nie?:)
maciek320bike
| 13:19 niedziela, 2 sierpnia 2009 | linkuj O widze ze trasa juz nie sprawia trudnosci:):) Pozdrawiam
mikroos
| 20:15 sobota, 1 sierpnia 2009 | linkuj Moje gratulacje! Fajnie wiedzieć, że dziewczyny też ostro zasuwają - strasznie mało widać tak aktywnych rowerzystek :) Pozdrawiam
nicram
| 20:03 sobota, 1 sierpnia 2009 | linkuj uuuu... nie wczoraj bo w czwartek :D łataj kapcia!
| 20:02 sobota, 1 sierpnia 2009 | linkuj buuuuu, to było wczoraj :P musisz znaleść se trase bocznymi ścieżynkami... ;) będzie więcej km! :D
szalonykolarz
| 19:54 sobota, 1 sierpnia 2009 | linkuj no pięknie, ja tez mam podobny dystans ;) tyle że na góralu w zyciu bym tyle nie wyciągnął ;)
pozdrawiam
bartek9007
| 19:25 sobota, 1 sierpnia 2009 | linkuj ekstra ;) tez mam do rodzinki zblizony dystans - do Kielc około 195 km ;) w najblizszym czasie mam nadzieję tam zawitać :)

Do zobaczenia na trasie :) (w niedługim czasie Krynica albo Limanowa - może akurat się spotkamy? kto wie :))
miciu22
| 18:59 sobota, 1 sierpnia 2009 | linkuj Kto to widział tyle kilosów w jeden dzień :D
krzychu60
| 18:30 sobota, 1 sierpnia 2009 | linkuj gratulacje dobry start w sierpniu
robin
| 17:24 sobota, 1 sierpnia 2009 | linkuj Gratulacje Karolino - do rodziny to nawet 200 km na rowerze nie przeszkadza :P Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylisz