• Sprzęt CENTUŚ

Po parku

Czwartek, 6 sierpnia 2009 · dodano: 06.08.2009 | Komentarze 4

wybierałam same podjazdy żeby się zmęczyć, no i się zmęczyłam;)
siedziałam jedząc loda na rynku i obok siedziało z 3 panów po 60 i żywo dyskutowali o homoseksualistach, jeden szczególnie się na nich uwziął,bo co raz wykrzykiwał że w morde powinni dostać pedały geje itd,widząc moją mine i że nie podzielam jego opinii mówi do kolegów a ta młoda panienka je loda i się ze mną nie zgadza pewnie lesbijka;)
hahahahaha,miłe popołudnie na rynku:)

[img=http://www.wrzuta.pl/images_2/audio.gif]

w parku

karla76 | 09:31 poniedziałek, 10 sierpnia 2009 | linkuj zgadzam się z Elą to nie była dyskusja a monolog bardziej:)
niradhara
| 06:37 poniedziałek, 10 sierpnia 2009 | linkuj Kajman - jeśli zamiast argumentów padają słowa "w mordę to nie jest to dyskusja!
Kajman
| 19:06 sobota, 8 sierpnia 2009 | linkuj Ciekawe dyskusje są zawsze mile widziane a jest jeszcze ciekawiej jak się interlekutorzy ze sobą nie zgadzają:)
niradhara
| 19:05 piątek, 7 sierpnia 2009 | linkuj Ludzie, którzy niczego sobą nie prezentują, uwielbiają potępiać innych, bo dzięki temu czują się od kogoś lepsi. Olej to! Na rozmiękczenie mózgu nie ma lekarstwa :(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa stawy