• Sprzęt CENTUŚ

Z Radziem do Krynicy

Niedziela, 28 marca 2010 · dodano: 28.03.2010 | Komentarze 3

zaraz po Kubicy(brawo brawo:)umówiłam się z Radkiem na Krzyżówce:)on z Grybowa ja z NS,na Krzyżówce złapał nas Rafal,ale jak wypruł do przodu to tylko dym został, a my w Krynicy lans na deptaku i na herbatke z miodem:)do LECH-a
cholerny wiatr
Radziu to stary downhilowiec, jego podskoki na zjezdzie przyprawiały mnie o dreszcze, ponad 50na blacie on to nawet więcej a skakał jak konik polny:)

w drodze

kanonik Radzia:)

Larwa | 21:35 wtorek, 30 marca 2010 | linkuj Ty byś na tym swoim Centusiu lepiej do mnie podjechała, a nie na jakieś tam jazdy z Radziem:) Chociaż, nie nie do mnie lepiej PKSem:) z wiadomych względow;P
k4r3l
| 10:42 poniedziałek, 29 marca 2010 | linkuj jea! puste drogi to i można pośmigać! lansik plus dystansik = piękna sprawa :D
Kajman
| 21:25 niedziela, 28 marca 2010 | linkuj Konik na stojąco, a myślałem, że będzie w locie:)
Fajny dystans na początek sezonu:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa stkim