Przehyba

Niedziela, 2 maja 2010 · dodano: 02.05.2010 | Komentarze 5

tym razem na nogach z psami:)
ale jakie zmiany!:)jest nowa droga od Gołkowic aż do szlabanu!:)Szok:)a potem na jakieś 200m przed schroniskiem były kamole,ale miejscami była też ubita ziemia, a teraz pełno kamyków:)
Jak wchodziliśmy zaczęło kropić, potem lało:)i mgła:),lało też jak schodziliśmy ale przynajmniej psy się wybiegały

początek

za domkiem na zakręcie

kilkanaście metrów przed schroniskiem, masa kamyków i gdzieniegdzie śnieg

powrót

i pieski, od lewej Wera, Sol, Zołi

Vampire
| 18:22 niedziela, 9 maja 2010 | linkuj Oj, pogoda nietęga ;). Pozdrawiam, bo dłuższej niebytności u Ciebie!!
daVe
| 11:08 środa, 5 maja 2010 | linkuj Specjalnie dla Ciebie dodałem kilka zdjęć ;)
Pozdrawiam!
Kajman
| 21:03 poniedziałek, 3 maja 2010 | linkuj No to psinę wymęczyłaś:)
wojtas71
| 08:06 poniedziałek, 3 maja 2010 | linkuj No tak, widać iż warunki co najmniej do kitu :/
Pozdrowerek :)
GraLo | 20:08 niedziela, 2 maja 2010 | linkuj Z tego asfaltu od Gołkowic to się ciesze, ale te kamyczki to tragedia raz że się źle po tym podjeżdża a na dodatek fatalnie zjeżdża no ale damy se rade:) fotogeniczne psiaki brakuje tylko Bryśka;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hwils