• Sprzęt CENTUŚ

Przehyba

Sobota, 5 czerwca 2010 · dodano: 05.06.2010 | Komentarze 4

z GraLo i po drodze dwóch bikerów (Bartek i Łukasz)
Super pogoda, super traska:)
Masa ludu na Przehybie w tym kilku bikerów
Od razu zaznaczyłam Darkowi,że na Przehybe każdy swoim tempem, więc GraLo wypruł do przodu a ja spokojnie pod górkę, potem przyspieszyłam bo minęłam dwóch bikerów i oni doszli mnie po 10min i jechaliśmy razem,omawiając traski
Dzięki Dareczku za wycieczke bo miałam iść biegać:)

początek-Gołkowice Górne

już na szczycie

powrót:)Twardziel Górski

i radość z nowej nawierzchni:)

wojtas71
| 22:24 wtorek, 8 czerwca 2010 | linkuj Ja póki co w podejściach (pieszych :D) dominuję ;P Do podjazdów to tylko mieszkający tu i tam się nadają ;)
Pozdrowerek :)
Kajman
| 21:54 niedziela, 6 czerwca 2010 | linkuj Jak się licytujemy, to ja dzisiaj byłem na Popradzkim Plesie (1520 m n.p.m.).
Myślałem, że zejdę, po wczorajszej wycieczce z przewyższeniem 1700 dzisiaj kolejne podjazdy.

Cały czas podtrzymuję, że Karolina jest mistrzynią w podjazdach:)
nicram
| 20:16 sobota, 5 czerwca 2010 | linkuj ha! ja dzisiaj byłem wyżej! :P w końcu Wasza Przechyba... :) ale looz... za dwa dni powraca ta lepsza pogoda i wszystko wróci do normy...

Pozdrowionka!
miciu22
| 19:06 sobota, 5 czerwca 2010 | linkuj Na Przehybie zawitam, ale jeszcze nie wiem, czy czerwonym z Krościenka, czy, zielonym bądź niebieskim ze Szczawnicy. Dalej Radziejowa, Wielki Rogacz i kto wie co jeszcze :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nychn