• Kalorie 2067kcal

Jaworze z muchami

Czwartek, 17 czerwca 2010 · dodano: 17.06.2010 | Komentarze 7

Pier...żadnej radości z jazdy , gdy nad głową czarna chmara much...jakby mogły zeżarły by mnie żywcem:)Nie było mowy o napiciu się po drodze, dopiero na Jaworzu i to na wieży na górze, bo te cholery nawet na dole nie dawały żyć, zaraz idę po jakiś preparat:)wjeżdżając na Przehybe zabiłam 17, dzisiaj z 6,droga ok gdzieniegdzie jeszcze błoto.Pięknie tam jest
W Ptaszkowej jedzie auto i trąbi patrze a to Radziu:)z 20min pogadaliśmy, potem dwóch panów co pracuje w kamieniołomach szło i jeden pyta czemu nie mam bagażnika,bo by się zabrał:)obiecałam że następnym razem wezme
Wiatr dawał popalić, ale much cholernych nic nie pobije,sorry komarzyce byłybyt gorsze,ale miałam muchy.

Czerwone maki w Kamionce Wielkiej

Centuś widok z wieży

i w dół

i na dole w tle Jaworze

w drodze powrotnej mały podjazd

i Wera:)

ende

Kajman
| 07:27 sobota, 19 czerwca 2010 | linkuj Jaworze to dzielnica Bielska. Już myślałem, że zawitałaś w nasze okolice:)
JPbike
| 20:54 czwartek, 17 czerwca 2010 | linkuj Ehh - na Jaworze z Tobą :)
miciu22
| 19:46 czwartek, 17 czerwca 2010 | linkuj Jak byłem w twoich stronach, to myślałem, że oszaleje przez te latające cholery. Latało tego ogrom i tylko wokół mnie. U mnie też latają, ale krwiożercze komary.
karla76
| 18:51 czwartek, 17 czerwca 2010 | linkuj Mdudi- w śnie wiele razy, realnie niestety tchórz ze mnie:)
Azbets- zgadza się , na górze zawsze ładnie:)
Niradhara- obyś Elu miała racje:)
Serdecznie pozdrawiam
niradhara
| 18:02 czwartek, 17 czerwca 2010 | linkuj Przepiękne widoczki :)
Obfitość owadów przyciągnęła w nasze strony wiele nowych gatunków ptaków. Pewnie i do Ciebie też się zlecą i zrobią porządek z muchami :)
azbest87
| 15:06 czwartek, 17 czerwca 2010 | linkuj Ale świetne widoki tam z góry:)
mdudi
| 14:33 czwartek, 17 czerwca 2010 | linkuj 4 zdjęcia od dołu: zjechałaś tamtędy;)?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hwils