• Sprzęt CENTUŚ

z Pablossem

Środa, 14 lipca 2010 · dodano: 14.07.2010 | Komentarze 8

najpierw Limanowa, a potem...no właśnie potem to już jechaliśmy przed siebie aż w pewnej wioseczce Pablo zatrzymał się przy bankomacie i okazalo się,że jesteśmy 20km od Bochni:)nie miałam sił, zbierało mi się na wymioty mocne słońce i ból głowy...nie jadłam nic od wczoraj po 18,00.a dzisiaj nie zdążyłam:)to mam samopoczucie do d...Pablo za to pełnia sił , najgorsza była Łososina masa aut, korki, w pewnym momencie z jednej str pies mnie gonił a z drugiej TIR trąbił na mnie, jazda z cukrzycą przy takim upale to małe nieporozumienie,ale trasą super bo masa podjazdów!:)
Była Limanowa, Laskowa, Kamionka Mała,Iwkowa, Kąty,Łososina Dolna, Niu Sącz
Przyjeżdżam a tu pyszny obiadek...dziękuje:*
A jeszcze rano wysłałam Pablowi smsa,że nie dam rady dłuższej trasy tak góra 55km ok...:)hahah
Dzięki Pablo!!!

w parku w Sączu

jeden z wielu

Pablo w Limanowej

jako,że remont drogi , to cała ulica nasza

sama jestem ciekawa gdzie to było:)

już wiem, Laskowa:)

Kamionka Mała

tu Pablo kojarzył już gdzie jechać:)

tu było pięknie, najpierw ostro pod góre w słonku a potem w dół

zaliczyliśmy też Kamieniołom w Żegocinie

i smog w Łososinie;)

Kajman
| 21:22 środa, 14 lipca 2010 | linkuj No, z upałem nie ma żartów, osto poszłaś.
QRT30
| 20:35 środa, 14 lipca 2010 | linkuj wow 100 na głodniaka w upał, brzmi jak hardcore. W upał jeszcze można, ale żeby na głodniaka :) Pozdro.
ewcia0706
| 20:13 środa, 14 lipca 2010 | linkuj Karla, jesteś niesamowita!!
miciu22
| 20:09 środa, 14 lipca 2010 | linkuj No to się wybrałaś- jakbyś się o kłopoty prosiła. Nawet ja odpuszczam jazdę w takie dni i jeżdżę wieczorem i nie takie dystanse po górach.
GraLo | 20:07 środa, 14 lipca 2010 | linkuj Ha a podobno ja często gubię drogę> na szosie nie miał bym problemu:) szkoda że mnie nie było, tylko upał jest straszny, jutro po 15, 16 chętnie się gdzieś przejadę. Może Jaworz?
JPbike
| 19:43 środa, 14 lipca 2010 | linkuj Setka wśród gór i to w takim upale - jesteś dzielna :*
niradhara
| 18:22 środa, 14 lipca 2010 | linkuj Karolinko, uważaj na siebie, jazda w takim upale jest niebezpieczna!
Serdecznie pozdrawiam :)
k4r3l | 16:36 środa, 14 lipca 2010 | linkuj hardcorowy ten Twój wypad. ja bym się bał tak bez porządnego śniadania wsiadać na rower. ale i tak podziwiam, że w taki upał chce Wam się jeździć:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enera