• Sprzęt CENTUŚ

Kamionka Wielka do wyciągu

Niedziela, 18 lipca 2010 · dodano: 18.07.2010 | Komentarze 4

wstałam dość wcześnie bo o 5.50 i stwierdziłam idę na rower, podjazd w Kamionce Wielkiej,wokół cisza,tylko słychać strumyk, koguty , gdzieniegdzie psa , mp3 założyłam dopiero zjeźdżając rozkoszując się ciszą:)
Fajnie z ranka nie ma upału:)

Przede mną szło 2 chłopaków z wieku 17latek jedli zapiekanki i śmieci wyrzucili na trawe, pytam czy kosza nie ma a on,że nie ma a poza tym jemu się nie chce nieść tego do kosza, mówię mu że korona by mu z zębów nie spadła jakby doniósł, oni się zatrzymują (ja już w myślach przypominam sobie wszystkie kopnięcia z karate i rzuty z judo i jiu jitsu;)ale oni zaczęli dyskusje że od tego jest sprzątaczka itd...I tak jest wszędzie;/ od tego jest ten ,tamten;/a Sącz już pływa w śmieciach

stare, ale bije na łeb na szyje dzisiejsze utwory:)
[img=http://www.wrzuta.pl/images_2/audio_new.gif]

Słonko jeszcze za chmurkami

ostatnie 200m

i ostatnie 100m

i na górze

sikor4fun-remove
| 14:19 poniedziałek, 19 lipca 2010 | linkuj Taka dzisiejsza młodzież rośnie ... lecz nie każdy !, ale coraz to takich więcej ;/
Na takich stosuje się NUKITE :] praktycznie krzywdy nie zrobisz, ale może zmotywuje :P
Pozdrawiam.
Kajman
| 18:40 niedziela, 18 lipca 2010 | linkuj Wdawanie się w dyskusję z bezmózgowcem nie ma większego sensu. Przypomina mi się "Dzień świra"
tymooteusz
| 08:38 niedziela, 18 lipca 2010 | linkuj super klimaty, skoro tak fanie to wygląda na fotach, to w rzeczywistości pewnie ... ech, pozazdrościć ...

pozdrowienia z nad morza
ewcia0706
| 06:50 niedziela, 18 lipca 2010 | linkuj podziwiam Cię za tę miłość do podjazdów i zazdroszczę...:):) nie mówiąc o wstawaniu w środku nocy..;P pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nychn