• Sprzęt CENTUŚ

Hala Łabowa z Jackiem

Czwartek, 12 sierpnia 2010 · dodano: 12.08.2010 | Komentarze 6

Spotkaliśmy się w Łabowej i spokojnym tempem na Hale Łabowską:)Piękna okolica, najpierw asfaltem potem w lesie:)Oboje ostro dawaliśmy pod góre, przy jednym podjeździe wymiękłam,spadłam poharatałam się z leksza ale to nic:)bo i tak strasznie podoba mi się droga na Hale Łabowską, na górze odpoczynek, zdjęcia a potem...no własnie ja źle zrozumiałam Jacka, wziełam specjalnie odwołałam spotkania z klientami, żeby z nim dłużej pojeździć, a przy Hali zrozumiałam,że on chce sam dalej jechać, no to zjechałam w dól, jak się potem okazało,źle go zrozumiałam;/

Ale chociaż troszkę pokręciliśmy razem.Dziękuję;*;*

Teraz w sobote do Krynicy trzymać kciuki!:)

w oczekiwaniu na Jacka;P

i kawałek na polanke

i ja sama na dół

JPbike
| 20:18 wtorek, 5 maja 2015 | linkuj Oj, właśnie sobie zajrzałem na ten wpis po prawie 5 latach - fajnie tam było :)
benasek
| 18:46 piątek, 13 sierpnia 2010 | linkuj Gdy tak ogladam fotki z gor, zawsze dostaje ogromnej checi tam pojechac... I chociaz raz w roku jestem. Szczesciarze co je maja na co dzien.
Pozdrawiam
siwy-zgr
| 11:56 piątek, 13 sierpnia 2010 | linkuj Heh :) Tak, to był mój psiak.
| 11:18 piątek, 13 sierpnia 2010 | linkuj Świetne foty i fajna wycieczka :) A co do porządku to na moim biurku był zawsze, ale kolegę musiał zmobilizować mail od szefa :)
Kajman
| 21:39 czwartek, 12 sierpnia 2010 | linkuj Ups, to Cię wyciągnął w góry:)
niradhara
| 20:16 czwartek, 12 sierpnia 2010 | linkuj Żeby jeździć z Jackiem trzeba mieć naprawdę niezłą kondycję. On jest jak cyborg!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emius