Burza na Uhryniu

Poniedziałek, 16 sierpnia 2010 · dodano: 16.08.2010 | Komentarze 5

Na działce imprezka a my z Rafem rowerami na podjazd, wymiękłam w połowie cukier nie pozwolił na dalszą jazde, Raf jechał dalej , zbierało się na burze ale myślałam,że przejdzie, niestety nie, ja czekałam na Rafa pod drzewem:)w środku lasu, waliło już konkretnie więc ruszyłam w dół nie szło jechać szybko bo tak lało, potem już nawet nie deszcz a grad i wietrzysko straszne, okazało się że Raf był na działce przede mną
Strachu się najadłam;)burza w lesie to nie to o co mi chodziło:)

początek 7,5km podjazd, asfalt i szuter

Anonimowy Arnoldzik | 17:49 czwartek, 16 września 2010 | linkuj Ostatnie zdjęcie jest super, to naprawdę piękny kask ;)
bartek9007
| 23:48 środa, 18 sierpnia 2010 | linkuj a tam sie boisz :) burza to jedyna okazja zeby dostac porzadnego kopa energi za darmo ;)
Kajman
| 21:52 środa, 18 sierpnia 2010 | linkuj Jeżeli chcesz to camping i nie tylko masz do dyspozycji:)
niradhara
| 06:33 wtorek, 17 sierpnia 2010 | linkuj Jazda rowerem w czasie burzy to nie jest najlepszy pomysł. Opony nie izolują, bo są mokre, a w razie uderzenia pioruna metalowe części roweru rozgrzewają się do czerwoności. z rowerzysty zostaje skwarek :(
Kajman
| 20:38 poniedziałek, 16 sierpnia 2010 | linkuj To co dziś nad nami przeszło, tego najstarsi górale nie pamiętają:(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asudo