najpierw rachunki

Piątek, 24 września 2010 · dodano: 24.09.2010 | Komentarze 7

popłacić, do teściowej na pyszny makaron z serem:)i na drogę Krzyżową pomęczyć się więc dwa razy ostatni podjazd

kretynów nie brakuje, odjechał tylko dlatego,że robiłam mu zdjęcia

początek drogi krzyżowej

ulica nadal rozwalona

ale to dobrze,nie ma aut:)

mój podjazd 11 lipca tego roku

i dzisiaj, szkoda że dali asfalt, tymbardziej,że na samej górze jest las i raczej tam drogi już nie pociągną

i zjazd do domu

Cytat roku laureata nagrody Nobla z dziedziny medycyny, brazylijskiego
onkologa Drauzio Varella:

"W dzisiejszym świecie wydaje się pięć razy więcej pieniędzy na środki
zwiększające potencję i na silikon dla kobiet, niż na lekarstwa przeciw
chorobie Alzheimera. Wynika z tego, że za kilka lat będziemy mieli mnóstwo
starych kobiet z dużymi cycami i starych mężczyzn z twardymi fiutami. Za
to nikt z nich nie będzie w stanie sobie przypomnieć, do czego im to jest
potrzebne!"

bartek9007
| 12:55 czwartek, 30 września 2010 | linkuj hehe dwocipnis :D
alistar
| 20:36 niedziela, 26 września 2010 | linkuj Jakie Ty masz piękne tereny... No i te podjazdy... :D
Cytat - rewelacja :D
k4r3l
| 13:06 niedziela, 26 września 2010 | linkuj podjazdy jak zwykle pyszne, a co do bmw to nie ocenia się książki po okładce :) może tam jakiś inteligent siedział za kółkiem :D
robin
| 20:15 sobota, 25 września 2010 | linkuj Co Ci przeszkadzało takie piękne Beemwu :P

Żyjmy zdrowo a na pewno pożyjemy dłużej, no chyba że podczas tego zdrowego życia coś nas najedzie :P

Pozdrawiam
Kajman
| 19:40 piątek, 24 września 2010 | linkuj Czy lepiej mieć Alzheimera niż Parkinsona, to dylemat wielu starszych osób, cóż nie wiadomo czy lepiej rozlać, czy zapomnieć wypić:(
Ups, Arnoldzik też to zauważył:(
Co do zdjęć, to Elę wczoraj facet zaatakował za takowe:(
niradhara
| 19:18 piątek, 24 września 2010 | linkuj Cytat rewelacja. Może zastosowanie niektórych rzeczy trzeba sobie gdzieś zanotować, zanim nas dopadnie skleroza. Tylko co zrobić, jak się zapomni, gdzie jest schowany notes? ;)
Arnoldzik
| 16:24 piątek, 24 września 2010 | linkuj Na kretynów jedna rada, urwać łeb, nasrać w szyję i przyszyć. :)))
Za to cytat jest dobry a nawet bardzo dobry.
Kiedyś się zastanawiałem na jaką chorobę lepiej zapaść, czy na Alzheimera czy może na Parkinsona ? I stwierdziłem, że co to za różnica czy zapomnę wypić czy rozleje :-)
Pozdrower ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa piewy