N.S-M.P-M.S
masakra z tym wiatrem:(zamiast

Wtorek, 28 sierpnia 2007 · dodano: 28.08.2007 | Komentarze 3

masakra z tym wiatrem:(zamiast wiać jak wjeżdzam(i tak się męcze;)to wieje jak zjeżdzam ,ehhh:)

któryś tam z koleji;)
krótki acz wykańczający
to jeden z najgorszych podjazdów ale i tak zdjęcie nie pokazało tego jak okropny jest ten podjazd:) gdzieś tam moje płuca leżą
długa droga przede mną:)

DuzyMarek
| 11:51 czwartek, 30 sierpnia 2007 | linkuj W samym Poznaniu faktycznie byłoby trudno, ale już pod Poznaniem, np. w WPNie chociaż połowiczny, czemu nie :).
nicram
| 19:32 środa, 29 sierpnia 2007 | linkuj hehe... śmiem twierdzić że takiego w Poznaniu nie doznasz :)
DuzyMarek
| 18:04 środa, 29 sierpnia 2007 | linkuj Witam Słodką Bikerkę :)

Przeglądałem sobie słodkie forum całkiem bezwiednie i natrafiłem na linka w Twojej sygnaturce do bikestatsów :). Też jeżdżę na rowerze, staram się regularnie i cukry wtedy mam faktycznie rewelacyjne - śmiem twierdzić, że same się zbijają :).

Pozdrawiam i życzę samych sukcesów!

PS
Niezły ten podjazd, u mnie w Poznaniu to takich jest jak na lekarstwo :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa piewa