Nowy Sącz-Szczawnica-Lesnica-Stara Lubovna-Piwniczna

Wtorek, 18 września 2007 · dodano: 18.09.2007 | Komentarze 7

Nowy Sącz-Szczawnica-Lesnica-Stara Lubovna-Piwniczna Zdrój-Nowy Sącz
Pierwsze moje 100km:)a nawet 130:)jak narazie ostatnie:)nie przypuszczałam,że będzie czasami tak ciężko,podjazdy 2 dobijające:)sama wycieczka od Szczawnicy super, zero aut widoki piękne:)Wiatr niemożliwy!!!:)Jak nie z boku tak z przodu, rzadko z tyłu:)Po czym poznać,że wjeżdzamy do Polski?Po palantach za kierownicą:)))Dużo ich niestety...
Mam nadzieje,że wkrótce uda mi się powtórzyć tą wycieczke

widoczki piękne

a potem było tylko coraz lepiej;)

ten mnie dobił:)

ale warto było dla takich widoczków

to już widok z samej góry, a tam prócz pięknych widoków nieziemski wiatr

vanhelsing
| 15:21 sobota, 29 grudnia 2007 | linkuj ta droga to asfaltowka, tak jak biegnie na Nowy Targ z Kroscienka, i potem w Krosnicy odbijamy na NIedzice i Czorsztyn ;) Potem w Niedzicy na przejscie i przez slowacje na Lesnice i sciezka przez Szczawnice do domu ;) w Archiwum, bodajze w Sierpniu mam ją opisana z fotkami ;)

| 13:26 sobota, 29 grudnia 2007 | linkuj ahhh szczawnica ! Pieniny! Kroscienko! Slowacja!
piekne widoki ;) i widze ze bylas w lesnicy ;) piekna ta sciezka wzdluz Dunajca i potem te skaly widoczne na zdjeciu ;)
ja co roku w sierpniu jestem w kroscienku, to zawsze musze sie na ta droge wybrac ;) a powrot albo przez Sromowce, albo przez slowacje i na Niedzice ;)
z Gor to moge sie pochwalic zjazdem z Sokolicy ;D

pozdrawiam gorrrraco ;D
DARIUSZ79
| 20:01 środa, 19 września 2007 | linkuj Byle nie ostanie takie wypady powyżej steki. Ciekawe Fotki miło sie ogląda:)
nicram
| 19:37 środa, 19 września 2007 | linkuj mhhmmm... super sprawa... widoczki... yhm :) i niech mi ktoś powie że to słabsza płeć :D hehe... a jeszcze się pochwalę... mają już moją ramkę... jeszcze tylko odebrać, ale ehhh... te kolory... wrrr... :| Pozdrówka! i byle tak dalej! :)
rafalPn
| 11:38 środa, 19 września 2007 | linkuj Cudowne widoki. Gratulacje
vol7
| 10:15 środa, 19 września 2007 | linkuj Piękna trasa :) Podobną mieliśmy zrobić z kolegą (wyjeżdżalibyśmy z Nowego Targu), ale czasu brakło na wakacjach :(

pozdrower :)
czesiek
| 09:39 środa, 19 września 2007 | linkuj Gratuluję pierwszej... 130-tki.
Przednia ta wycieczka. :)
Pozdrawiam - Czesiek

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa amary