• Sprzęt CENTUŚ

MTB TROPHY

Czwartek, 23 czerwca 2011 · dodano: 28.06.2011 | Komentarze 6

Z Arkiem szlakiem MTB TROPHY;)(dzien 1szy)iesamowita trasa, o dziwo tym razem pokonały mnie podjazdy za to prawie żadnego zjazdu nie odpuściłam:)podziwiam ludzi ,którzy brali w tym udział!!!Mi psycha po 10km mówiła spier...stąd,Arek wspomagał swoją grupę ja wlokłam się jak żółw, cukier 22 masakrycznie odciął mi paliwo, niektórzy nie zdają sobie sprawy(tak tato pisze o Tobię:)))jak się jeżdzi z cukrzycą, ze spadkami cukru i z cholernie wysokim cukrem

Niski cukier- zaczynasz się trząść, źle widzisz, serce chce ci wyskoczyć z klatki piersiowej, masz omamy;)i orientacja pozostawia wiele do życzenia do tego robisz się agresywny(stąd rzucanie czasem rowerem:)

Wysoki cukier- to już inna bajka, jesteś otępiały, pić ci się chce niemiłosiernie, ziewasz, prawie śpisz na rowerze, odczuwasz nie do opisania zmęczenie, czujesz się parszywie...

więc zrozum w końcu,że to co dla Ciebie jest nic nie warte dla mnie jest Everestem:)

pare zdjęć

pioter50
| 15:45 piątek, 1 lipca 2011 | linkuj Widoki wspaniałe a podjazdy...nigdy tam nie byłem ale z Twojej relacji wnioskuję, że musiały być kosmiczne.
exocet
| 07:57 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj no nareszcie konkrety rowerowe ;), fajne foty , trasa zajebista, dystans tez nie mały, super !!
klosiu
| 00:14 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj Ha! Tak mi się wydawało że Cię wyprzedzałem na jakimś podjeździe, ale za bardzo byłem zasapany żeby się odezwać ;).
JPbike
| 20:48 wtorek, 28 czerwca 2011 | linkuj Jestem pod wrażeniem że tamtędy się wybrałaś :)
k4r3l
| 19:30 wtorek, 28 czerwca 2011 | linkuj no trzeba się pilnować z tym cukrem, mnie czasami także potrafi odciąć w najmniej oczekiwanym momencie, ale to akurat sporadyczne przypadki... a za trasę mega gratki!
fanatykk
| 19:18 wtorek, 28 czerwca 2011 | linkuj dla mnie to więcej niż everest te twoje dokonania i ja to WIEM!!!
jesteś wielka, Karlo!
Super!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wykow