Nowy Sącz-Mszalnica Pętla -Nowy

Poniedziałek, 5 listopada 2007 · dodano: 05.11.2007 | Komentarze 3

Nowy Sącz-Mszalnica Pętla -Nowy Sącz

3 tyg przerwy spowodowanej grypą potem wyjazd i teraz weszlam na moj rowerek:)masakara jak zimno, bez rękawiczek nawet nie ma co sie wybierać, dzisiaj marzyłam o samych podjazdach bo przy zjeżdzaniu wiatr był lodowaty, palce z ledwościa zaciskały sie na hamulcach.Dzisiaj miałam komitet powitalny w postaci Burka sztuk jeden:)pogonił mnie na podjeżdzie musiałam dodać gazu bo juz mnie łapał za buta:)z powrotem powitał mnie z kolegą:)oba leciały za mna dobre 3min:)dobrze,że już pieski leciwe bo już płuca gubiłam
raz zaczął śnieg sypać ale przez chwilke i malutko, zima idzie...a podjazdy nadal masakryczne:)

pole
| 20:59 poniedziałek, 5 listopada 2007 | linkuj Dziękuję :)
| 19:53 poniedziałek, 5 listopada 2007 | linkuj Hmm.. nie jest to takie straszne na jakie wygląda i da się przeżyć :) Trochę boli ale pokusa pojeżdżenia na rowerze jest większa :)
| 16:02 poniedziałek, 5 listopada 2007 | linkuj Brawa za determinację:) Właśnie wróciłem z treningu (też po dłuższej przerwie) na którym zaczęło sypać śniegiem i wiem co to znaczy zamarzać na zjazdach :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa siety