Komentarze 4

Nowy Sącz-Frycowa-Nowy Sącz
Wyjazd jak świeciło słonko, w połowie trasy śnieg musiałam zawracać , wróciłam słonce:)
miał być Uhryń ale jako kula śniegowa bym dojechala...:)

zaczęło sypać

i sypało dalej:)

czesiek
| 19:26 sobota, 10 listopada 2007 | linkuj Cześć Twardzielko - właśnie czekam na gościa (gościówę z Polnej) - 3km od Stróż i ok. 7 km od Grybowa, który miał przyjechać do nas na 14-tą (dlatego jeżdziłem dzisiaj tak mało :( ).
Już z a chwilę , za chwileczkę... zobaczę swoją kochaną Brataniczkę - Twoją .... i naszą .... Ziomaleczkę. :)
Pozdrawiam - Czesiek
szczerzyząb :D | 17:58 sobota, 10 listopada 2007 | linkuj haha... widzę że miałaś jak ja dziś :D tyle że u mnie jest więcej śniegu <lol2>

czekam...! :)
pavlo
| 15:16 sobota, 10 listopada 2007 | linkuj ...to chyba wg prawa Murphego tak sie dzieje, że "przeważnie jest na odwrót". Ja dopiero w drodze powrotnej zobaczyłem przez chwile jak wygląda słońce ;)
pozdrawiam ;)
azbest87
| 14:52 sobota, 10 listopada 2007 | linkuj A ja jak wyszedłem na rower to przestało sypać i przez cały czas towarzyszyło mi słoneczko :) (rzadko mam takie szczęście- przeważnie jest na odwrót)
Pozdro!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losic