Niu Sącz-Mszalnica Pętla-Ptaszkowa-Kamionka-Niu

Niedziela, 9 grudnia 2007 · dodano: 09.12.2007 | Komentarze 5

Niu Sącz-Mszalnica Pętla-Ptaszkowa-Kamionka-Niu Sącz
dżizas...
co za wiatr, po prostu koszmar, dwa razy zdmuchnęło mnie prawie pod auto,nogi zmarzły strasznie;)ale ogólnie super:)zaczęłam codziennie biegać ale nic nie zastąpi wjazdu na te cholerne podjazdy:))
a średnia jak narazie...:(f.a.t.a.l.n.a
w sobotę poszliśmy na Morskie Oko, właściwie Zamglone Oko;)wszystko we mgle śnieg padał , szlaki oblodzone a schroniska zamknięte do 20grudnia:)

Morskie Oko

na szlaku

podjaździki:)

i kolejne

nikruś | 16:41 niedziela, 16 grudnia 2007 | linkuj haha...zajechałem się na maxa...a dłonie i stopy...gdyby były mokre to zamarzły by jak moje picie :]
nikruś | 21:12 poniedziałek, 10 grudnia 2007 | linkuj nie miałem czasu na pstrykanie :P
nikruś | 18:56 poniedziałek, 10 grudnia 2007 | linkuj a fotki nr 2 nie widziałem wcześniej...buuu :)
blase
| 16:50 poniedziałek, 10 grudnia 2007 | linkuj woooooow, pięknie!
czesiek
| 09:30 poniedziałek, 10 grudnia 2007 | linkuj Tatry, Tatry, Tatry... . :)
Też wczoraj zmarzłem w paluchy u stóp.
Dlatego wróciłem szybciej do domku, z zamiarem wypicia kawki i założenia cieplejszych skarpet. Kawa troszkę się przedłużyła, później się zachmurzyło W końcu spadł deszcz i już było po "zawodach". ;)
Pozdrawiam - Czesiek

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eniec