Nowy Sącz-Star Sącz-Gaboń-Nowy

Czwartek, 27 marca 2008 · dodano: 27.03.2008 | Komentarze 5

Nowy Sącz-Star Sącz-Gaboń-Nowy Sącz
krótko na Prehybe jeszcze za wcześnie...śnieg, lód, zimnoooooo;)
ale ogólnie przyjemnie;)

korzystając z przerwy jak żaden blaszak nie jechał;)

przed szlabanem

za szlabanem:)a wyżej tylko śnieg i lód

Misiacz | 17:41 piątek, 28 marca 2008 | linkuj Gratuluję jazdy w takich warunkach, ostatnio w podobnych jeździłem po Mazurach w grudniu, było -8 st. C :)))
karla76
| 11:12 piątek, 28 marca 2008 | linkuj Aga;)wiosną(taką prawdziwą) to ja się chyba na rower przeprowadze;)
pozdrowionka serdeczne

''nieco mniej podjazdów ale zjazdów znowu Ci zazdroszczę :)''
fakt podjazdów mniej bo nie dojechałam na samą góre:)ale niech tylko ten cholerny śnieg stopnieje
pozdrowionka dla posiadaczki pięknych pazurków:)
katane
| 23:40 czwartek, 27 marca 2008 | linkuj ale śniegu ...
no i oczywiście Ci zazdroszczę tych pięknych terenów, nieco mniej podjazdów ale zjazdów znowu Ci zazdroszczę :)

pozdrawiam
Aga
| 17:39 czwartek, 27 marca 2008 | linkuj wcale nie tak krótko :) a że przyjemnie to potwierdziłaś na fotkach, heheh co kto wejdzie tutaj to Ci zazdrości terenów, zauważyłaś? :D
SZCZĘŚCIARA, na pewno latem jest jeszcze przyjemniej niż zimą... już nie moge się doczekac relacji :)
Śniegu też dosc przyzwoicie, oh, u mnie nie ma ani kapychny, więc na rower dzisiaj nie idę ;))
meak
| 15:11 czwartek, 27 marca 2008 | linkuj Ale ja Ci zazdroszczę okolicy! Wiele lat temu chodziłem tam pieszo po górach. Ech, Prehyba, Radziejowa, Wlk. Rogacz, Jaworzyna Krynicka, Runek, Makowica, Lackowa i wiele by jeszcze wymieniać, zwiedzałem te szeroko pojęte okolice naprawdę wiele lat :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eszcz