Komentarze 17

ODBIÓR ROWERKU!!!:)

Tarnawa Dolna - Sucha Beskidzka - Maków Podhalański - Jordanów - Rabka Zdrój - Mszana Dolna - przełęcz Głuszowiec - Tymbark - Limanowa - Nowy Sącz

Już jest ze mną mój boski Centurion!!!:)wytuningowany za sprawą boskiego fachowca NicraM (baaaardzo dziękuje;)
Razem z Nicramem droga powrotna, nie mam słów żeby opisać jaka różnica w jeżdzie!:)No niebo a ziemia!:)REWELACJA!!!!Pare podjazdów ,ale nie męczyłam się tak strasznie:)Tyłek jedynie boli;)
Słabe zdjęcia bo nawet nie wiem kiedy włączyło sie makro;/

Już planuje następne traski:)z tym rowerem teraz żadna mi nie straszna:)

mój rowerek

droga do sącza:)

new sącz

piękne górki

najlepszy fachowiec i dwie furki;)

robin
| 23:26 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Piękny sprzęt, kilka elementów mamy podobnych:) Shadow świetnie chodzi!!! Pozdrawiam
aliszja
| 17:44 wtorek, 15 kwietnia 2008 | linkuj Dołączam się do gratulacji!!! :D
Karluś, rower mmmmmmm.... - taki ;D
JPbike
| 20:15 poniedziałek, 14 kwietnia 2008 | linkuj Twój wytuningowany rowerek moim zdaniem jest idealny dla Ciebie :-) wow superek malowanie :-) Ach ten dystans .... i to przez górski teren - słowem niesamowity. Moje gratulacje :-) Pozdrowionka :-)
nicram
| 18:15 poniedziałek, 14 kwietnia 2008 | linkuj no taaa... z tego co pamiętam mówiłaś że nie wiesz ile to 100 a 200m ;P

najbardziej rzucała się w oczy jej ciągle rozdziawiona buzia ;P jakby była rowerowym wielorybem łapiącym owady... ale jak to... przecież ona nie je zwierzaków... hm... a może ponownie mnie okłamała... :P
katane
| 12:37 poniedziałek, 14 kwietnia 2008 | linkuj chyba się powtórzę :)
rower prezentuje się świetnie a Ty na nim... (pewnie jeszcze lepiej) ale to już musi osądzić nicram bo widział ;)
dystans - brak mi słów ! gratuluję :)
i życzę Ci wielu wspaniałych chwil spędzonych z nowym rowerkiem

pozdro!
karla76
| 10:09 poniedziałek, 14 kwietnia 2008 | linkuj Sebol- zgadzam się:)i też zazdroszcze tym którzy mieszkaja blisko:)
Pozdrawiam

Nicram- a widzisz mówiłam ,że nie wiem ile to 300m a ile 18km;)hahaha

Azbets87- dziękuje bardzo!:)nieskromnie powiem,że masz racje!:)

Wojtas71- chrzest?:)jasna sprawa:)dowiózł mnie do domu to chyba wystarczający chrzest dla niego?:)))

Djablica- ma:)"new beggining":)))

Agenciara- Aguś:)mam świadomość tego,że kolory szybko zanikną jednak będę się bardzo starać,żeby tak się nie stało:)))a co do moich terenów,jako że z Michałków przerzuciłaś się na Krówki czuj się zaproszona do Sącza:)
Pozdrawiam Cię serdecznie

Aga
| 07:08 poniedziałek, 14 kwietnia 2008 | linkuj ale świetna bryczka!!!!!! To malowanie ramy to poezja :) I jak się świeci mmmmmmmm ale tylko na chwile!! :D:D:D Radzę nacieszyć się teraz takim jakim jest, bo po kilku przejażdżkach już go nie poznasz :D hehehe piszę tak z doświadczenia ;))
Wycieczka wyśmienita, szkoda że makro Ci sie włączyło bo były by boskie fotki :)
Zawsze jak patrzę na Twoje zdjęcia to aż chciałabym się tam znaleźć na chwilę... Tak na serio pobuszowac wokół takich pejżaży, a nie tylko tak wirtualnie :) aaaaaaaa ja chce w góry :P :D:D:D
P.s. już nie jem Michałków, przeniosłam się na krówki, może to coś pomoże :D
;))))
Pozdrawiam i gratuluję!!! :)
Djablica | 02:14 poniedziałek, 14 kwietnia 2008 | linkuj wow, superfun! A ma już imionko?Pozdr
wojtas71
| 23:17 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj No no rowerek jak ta lala ;)orange go świerzutki nabytek gratulacje (tuning sie przydał:) )i połamania szprych na nowych traskach :D już ochrzczony ? :D
Pozdrower :)
azbest87
| 22:05 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj Rowerek ładnie się prezentuje, a górki z takim dystansem jeszcze lepiej:O
Pozdro!
nicram
| 22:05 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj 18km... pfff... chyba 300m <lol2> ale Ci się nie udało! :P
ależ... proszę baaardzo ;)
karla76
| 21:54 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj ''Rowerek wygląda smakowicie pomarańczowo :) wow, fajny dystansik i super średnia ;) Widać, że zmiany przełożyły się na lepsze kręcenie ''
ehhh nie mam słów jest rewelacyjny!!!!dziękuje i pozdrawiam

''Piękny rowerek i piękny dystans ;D''
dziękuje Kosma również ciepło pozdrawiam!:)

''poezja''
lepiej tego nie mogłam opisać!:)Dziękuje i pozdrawiam

''Rowerek wyglada, yy smakowo :D
No a dystans piękny
a może na odwrót''
rowerek to jak napisał URI90-poezja;)))
pozdrowionka

sebol
| 21:52 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj no w tamtym roku pojechałem sobie na rowerze do suchej beskidzkiej a dokladnie na ten jeden z najdłuższych podjazdów w Polsce(białka), no tereny zawaliste są , szkoda tylko ze tam nie mieszkam ;/, tylko pozazdroscić
miciu22
| 21:47 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj Rowerek wyglada, yy smakowo :D
No a dystans piękny
a może na odwrót.
uri90
| 21:40 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj poezja... jak patrze na nowe rowerki to wzroku oderwac nie moge xD electric orange and white :D to teraz sie bedzie krecilo :D Polamania szprych nowym wozem zycze :D pozdrawiam
kosma100
| 21:32 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj Piękny rowerek i piękny dystans ;D
Pozdrawiam ;)
vanhelsing
| 21:26 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj Rowerek wygląda smakowicie pomarańczowo :) wow, fajny dystansik i super średnia ;) Widać, że zmiany przełożyły się na lepsze kręcenie :)

Pozdro :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa arzwe