Komentarze 7

Upał więc skoczyłam na krótką acz męczącą przejażdzkę, pojechałam na tzw.drogę krzyżową, jeden podjazd krótki ale morderczy, potem z górki by znów wjeżdżać na podjazd, widoki piękne, mało ludzi
dzisiaj z tym

[img=http://www.wrzuta.pl/images_2/audio.gif.jpg]

początek "drogi krzyżowej"

połowa

dziwna sprawa,nie mogłam wjechać opony mi się "ślizgały'';/

panorama Sącza

droga powotna

tu najbardziej lubie się zatrzymywać

zjazd

a na końcu rowerem w supermarkecie na lody;))

Vampire
| 19:02 sobota, 14 czerwca 2008 | linkuj Te Twoje okolice całkiem smakowicie wyglądają. Oj pożarłoby się je bikiem. Szkoda, że tak daleko ode mnie!!
karla76
| 15:02 czwartek, 12 czerwca 2008 | linkuj Nicram- o dziwo dałam;)

Aguś- masz racje,dalej nie weszłam nawet robiąc zdjęcie się czaiłam bo ochrona mnie bacznie obserwowała;)))

Kaśka-masz racje;))

Uri90- hahahaha;))

Azbets87-dziękuje:)pozdrowionka
azbest87
| 09:57 środa, 11 czerwca 2008 | linkuj Świetne widoczki- czyli to co lubię:DD
Pozdro!
uri90 | 00:07 środa, 11 czerwca 2008 | linkuj droga krzyzowa :) stacja1: karla wyrusza :) (...) stacja któraś: karla jedzie na lody :) pozdróffka
katane
| 22:47 wtorek, 10 czerwca 2008 | linkuj kamienista droga - fajna i trochę przerażająca jeśli chodzi o zjazd ;)
Aga
| 21:07 wtorek, 10 czerwca 2008 | linkuj musi być treściwa ta droga krzyżowa :) i jaki zacny koniuszek mmmmmmmm... po kamyczkach... u mnie takich nie zaznam ale z chęcią bym się po nich poślizgała hehe :D
weszlaś na salę z rowerem? :D stawiam 0,000000000000001% szans że tak postąpiłas ;)) hehehe ah ten optymizm :D
nicram
| 19:36 wtorek, 10 czerwca 2008 | linkuj opony się ślizgały... napisałabyś że nie miałaś już sił :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asnas