Komentarze 12

Pomyliłam trase i strasznie się ciesze:)
miałam jechać na Jawor ale nie skręciłam wtedy kiedy miałam bo trzymałam się 2 szosowców;)wskutek czego dojechałam na taki duuuuży podjazd i był koniec drogi, na samej górze zobaczyłam inny podjazd i postanowiłam udać się na niego:)wylądowałam w lesie:)super tereny, ale jeszcze masa błota:)

to był zespół
[img=http://www.wrzuta.pl/images_2/sluchawki.gif.jpg]

przez 9km z tymi Panami ale tempo narzucili, potem pogadaliśmy panowie po 70!:)

cały czas pod góre

i końca nie widać

tu się zawróciłam i pojechałam...

w dół na

na ten podjazd

wylądowałam w lesie

najpierw żwirem

w dole droga którą się wjeżdza:)

chwila odpoczynku

i tak przez 14 km:)

na koniec padłam:)

Mlynarz
| 22:00 środa, 27 sierpnia 2008 | linkuj Kolejna osoba, u której oglądam bajeczne foty gór...
Teraz żałuję jeszcze bardziej, że mam we wrześniu poprawki na uczelni...
Gdyby nie to, hasałbym po górach do upadłego!

Pozdrawiam! :)
wojtas71
| 23:44 wtorek, 26 sierpnia 2008 | linkuj Fotki super ;) niczym galeria lub album :) Jak dla mnie szosa ekstra, ale żwirowata i co dopiero lasek i dukt leśny poezja tak jak lubię :> Pozdrower
QRT30
| 19:51 wtorek, 26 sierpnia 2008 | linkuj DMK77 dokładnie i jeszcze w słoneczną pogodę :)
nicram
| 19:29 wtorek, 26 sierpnia 2008 | linkuj ojojojjj, aż żyłki wyszły na wierzch :P nie wkurza Cię ten pasek od kasku nachodzący na ucho?
JPbike
| 17:44 wtorek, 26 sierpnia 2008 | linkuj Super :-) ... jechałaś przez strasznie fajne tereny :-) Ratownik czuwa :-)))
GraLo
| 16:54 wtorek, 26 sierpnia 2008 | linkuj tzn w Trzetrzewinie w lewo juz mi sie kierunki pomyliły bo patrze od złej strony:)
robin
| 16:43 wtorek, 26 sierpnia 2008 | linkuj Mistrzyni podjazdów znowu w akcji :-P
sportster
| 16:40 wtorek, 26 sierpnia 2008 | linkuj uwielbiam takie tereny.fajne foty ,zwłaszcza wstęgi-drogowe.pozdro.
GraLo
| 16:33 wtorek, 26 sierpnia 2008 | linkuj tzn w Chomranicach w prawo:)
| 16:32 wtorek, 26 sierpnia 2008 | linkuj O tam też jest fajnie :) polecam w Chomranicach skręcić w lewo na do przekaźnika na Chełm i później szlakiem na Jaworz i dalej aż do Limanowej, powrót drogą przeż Wyskokie w Trzetrzewinie przed szkołą skręcić w prawo i udać sie czerwonym szlakiem później zjechać ze szlaku i lasem na sam dół wyjeżdżasz w Chełmcu przelatujesz przez droge i na Helene:) Pozdrawiam
Arnoldzik
| 16:28 wtorek, 26 sierpnia 2008 | linkuj Twoje fotki są niedość ,że lepszej jakości to i widoki jak dla mnie egzotyczne i piękne. ;-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nychn