Komentarze 10

Nowy Sącz-Ptaszkowa-Jaworze-Nowy Sącz

tak jak kiedyś:)po przerwie anginowej na siodło.W terenie mokro,ale jechało się bardzo przyjemnie,na szczycie snickers i sprowadzanie w dół:)na samym dole wygrzebywanie złota(dzięki Kosmaczu:)haha błota) ze spedów;)
strasznie żałuje,że nie spotkałam się z kolegami z
www.mtbikers.org
mam nadzieje,że następnym razem, umawiamy się już od lipca chyba:)
Vmax-53

widok z wieżyczki

kolejny

z samej góry

zjazd

dalsza część zjazdu

tu szłam i zaliczyłam glebe:)

prawie na dole

meta:)

Larwa | 08:58 wtorek, 14 października 2008 | linkuj Ty bierz te 4-litery i przyjeżdżaj na śląsk!! Możesz nawet PKS-em:P Tu też mam takie drzewka i krzoki;) a nawet i podjazdy Ci znalazłam:] Oczywiście wjedziemy na nie moją furą, nawet pozwolę Ci tradycyjnie nakruszyć w niej chipasmi:P
wojtas71 | 17:05 poniedziałek, 13 października 2008 | linkuj Tereny :) czysto ziemne, leśne i te"dywany"z liści super, a widoczki o tej porze i przy tej pogodzie miodzio(wieżyczka już była-kiedyś, teraz pora na widoki z niej-przednie;)) Pzdr
Adamus <www.mtbikers.org> | 23:19 niedziela, 12 października 2008 | linkuj Szkoda, że nie mogłaś poczekać na nas :) Gwarantuje, że w naszym towarzystwie zjechałabyś bez trudu ;) Myśmy zjeżdżali dziś szlakiem niebieskim na Grybów i muszę przyznać że zjazd jest może mniej stromy (chociaż miejscami nawet bardziej) :), ale za to dużo dłuższy i naprawde można tam pohipkać :) Myśle, że następna wyprawa na Jaworze odbędzie się we wspólnym gronie :) W końcu do 3 razy... :)
Pozdrowerek !!!
aga tj anonimowa agenciara | 20:48 niedziela, 12 października 2008 | linkuj oj Karola, niby drzewka, zjazdy i podjazdy a jest w tym jakaś magia!
magia gór?
shem
| 18:53 niedziela, 12 października 2008 | linkuj Super jesienny wypad. Niezłe widoki z trasy. Pzdr
JPbike
| 17:17 niedziela, 12 października 2008 | linkuj Bardzo świetny teren :-) Cudny widok z góry ... :-)
V max-em mnie doganiasz - ja dziś byłem szybszy tylko o 2 km/h :-D
Pozdrówka :-)
QRT30
| 15:51 niedziela, 12 października 2008 | linkuj Super widoki i pogoda, dziś miałęm iść na rower ale siąpi niemiłosiernie.
kosma100
| 15:10 niedziela, 12 października 2008 | linkuj "na samym dole wygrzebywanie złota ze spedów;)" to bogata jesteś :D
Fajna wycieczka i zdjęcia :)
Pozdrawiam serdecznie :D
P.S. Kiedy będziesz w moich rejonach? :>
robin
| 15:10 niedziela, 12 października 2008 | linkuj Ale piękne widoczki, super ta jesień Ci wyszła! Pozdrawiam
maciek320bike
| 14:42 niedziela, 12 października 2008 | linkuj Mialem tam dzis byc, ale na piechote. Super widoczki, musze sie tam wybrac, bo zjazd bardzo ciekawy:):)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iegdy