Nowy Sącz-Prehyba-Nowy Sącz

Sobota, 18 października 2008 · dodano: 18.10.2008 | Komentarze 11

ehh nie mam czasu ost.na rower:(a pogoda ładna ,dzisiaj Prehyba ,a tam masa turistas:)mało tego przed schroniskiem natknęłam sie na paintbolowców:))kryli się w lesie:))prawde powiedziawszy bardziej przypominali partyzantów:)ale giwerki mieli niezłe:)posiedziałam z 10min i zjazd...no własnie zjazd...kolano tak nawalało ,że myślałam że nie zjade...nie wiem czy to przez biegi,czy przez rower czasem zapomne łyknąć glukozamine a to jednak trzeba codziennie
Vmax przy zjeździe-34

nooo to lubie:)

Jesień na Prehybie piękna

na jednym z mostów

strasznie dużo drzew wycinają;/

ciąg dalszy jesieni:)

dlatego tak lubie ten podjazd,bo cały czas pod górke:)

prawie przed schroniskiem

aliszja
| 20:19 sobota, 25 października 2008 | linkuj Na Prehybę!!!! :D
Anonimowa Ania | 21:34 wtorek, 21 października 2008 | linkuj pięknie Karlitos, pięknie. wróciłabym tam teraz. ale na nogach;) na Prehybę!!!
DARIUSZ79
| 11:34 niedziela, 19 października 2008 | linkuj Klimaciki Beskidu Sądeckiego Ach Urokliwe:) W następnym sezonie się zmoge na Prehybe bo warto po twich fotkach :D Pozdr Dariusz
hose
| 23:10 sobota, 18 października 2008 | linkuj kurcze ilekroć oglądam Twojego bloga zawsze jestem zachwycony widokami, trasami, górami, które masz na wyciągniecie ręki. szczególnie zazdroszczę tych podjazdów @.@

pozdrower
Animowany miciu ;D | 18:21 sobota, 18 października 2008 | linkuj Pogoda widzę dopisała. Kto to widział, zeby podjazd był pod góre, pierwsze słysze. Co chwile ta Prehyba i Prehyba i nie daje mi ten podjazd spokoju.
shem
| 18:09 sobota, 18 października 2008 | linkuj Widzę, że jak wszyscy bikerzy łapałaś dziś jesienne promienie słońca.
Też bardzo lubię podjazdy ;-)
Pozdrawiam
JPbike
| 17:55 sobota, 18 października 2008 | linkuj Oj :-) podjazd na Przechybe ... super !!! i coś dla tych co lubią pod górkę - ja należę do takich :-)
Z tego co widzę - tamtejsza jesień rzeczywiście jest piękna :-)
Szkoda tylko tych drzew ... :-/
Pozdrówka :-)
wojtas71
| 17:23 sobota, 18 października 2008 | linkuj No fajnie wszystko, fajnie pogoda i krajobrazy(szkoda tych drzew :/)Widzę, że też<jak u mnie>błotniście i mokrawo ;) Pzdr
vanhelsing
| 17:13 sobota, 18 października 2008 | linkuj Eee, co to za podjazd w górach, co na nim asfalt jest :P Ale lepsze to niż ścieżka wyniszczona przez wycinkę drzew :P Pozdro :)
Anonimowa Aga | 17:11 sobota, 18 października 2008 | linkuj mało jest ludzi na świecie którzy lubią ciągle mieć pod górkę ;)
QRT30
| 16:57 sobota, 18 października 2008 | linkuj Faktycznie pogoda niezła i asfalt też :) nawet ja bym takim nie pogardził :D
Pozdro.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ygasn