Fatalnie się jechało, wiatr zero

Wtorek, 4 listopada 2008 · dodano: 04.11.2008 | Komentarze 8

Fatalnie się jechało, wiatr zero współpracy, kierowcy zero współpracy...do tego byłam świadkiem jak facet przejechał wygrzewającemu sie na chodniku pieskowi po łapie, poszłam do niego strzeliłam mu kazanie a ten durny uśmieszek,że psa nie widział że mam z niego głupka nie robić powiedziałam,że większego głupka z pana już zrobić nie można.pies mam nadzieje,że ok ale pisk był niesamowity:(
na Prehybie dzisiaj pustki, moje naleśniki z 6.50 skoczyły na 8zł(pewnie dlatego pustki)więc wzięłam pepsi za 4zeta:)
mało czasu na rower, więc postawiłam na biegi:)w końcu stawy ma się sprawne tylko raz:)
piękna pogoda jak na listopad:)

w połowie

prawie na miejscu

terrorysta...

w drodze na szczyt:)

bananafrog
| 11:23 środa, 5 listopada 2008 | linkuj Traska zachęcająca, wykres przerażający ;). Super, Terroryst(k)o!
djk71
| 21:49 wtorek, 4 listopada 2008 | linkuj Wciąż przeraża mnie ten wykres....
JPbike
| 21:20 wtorek, 4 listopada 2008 | linkuj Oj jak pięknie Tobie wyszły te fotki pokazujące klimat jesiennego przechybowskiego podjazdu ... wiesz co czuję jak na nie patrzę :-)
Pozdrowionka :-)
robin
| 20:32 wtorek, 4 listopada 2008 | linkuj Super traska, też się na nią piszę, najwyżej poczekasz godzinkę na mnie na miejscu :-) Pozdrawiam
shem
| 19:42 wtorek, 4 listopada 2008 | linkuj Niezły podjazd, pewnie fajnie się potem zjeżdżało :-)
vanhelsing
| 19:20 wtorek, 4 listopada 2008 | linkuj Podjazd wygląda zachęcająco :)
Jak Ci zimno w głowę to zamiast takiej chusty kup sobie kominiarkę, będziesz jak antyterrorystka wyglądać :P

Pozdro :)
nicram
| 18:51 wtorek, 4 listopada 2008 | linkuj jest i droga naleśnikówka ;) pewnie ostatni tegoroczny wypad TAM... w 2009 pierwszy raz... ;P ma być ze mną!

Pozdrowionka! :*

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iceob