Teren teren teren...
a w terenie

Sobota, 15 listopada 2008 · dodano: 15.11.2008 | Komentarze 9

a w terenie masa gó...ale i tak przyjemna jazda nawet zjechałam z podjazdu którego sie bałam:)ale to chyba dlatego,że Rafał krzyczał nie wypinaj się, wstan z siodełka jedź spokojnie,nie hamuj:)tak mnie to wkur...że zjechałam:)
na samym końcu prawie wjechałam w kosz na śmieci tak to jest jak ma się 25 na glukometrze:/
najlepsze jest to,że każde zdj robione w czasie jazdy, szkoda było czasu na zatrzymywanie się:)
vmax-51

stare ale jakie jare:)

początek podjazd jakieś 2-3km

na szczęście mało blaszaków tędy jeździ

w dole droga ,którą się wjeżdza

a potem to już tylko lasem

i lasem

i koniec:)

Djablica
| 03:16 poniedziałek, 24 listopada 2008 | linkuj o rany, podziwiam tyle pod górę, ja bym umarła
GraLo
| 20:38 niedziela, 16 listopada 2008 | linkuj karla a gdzie ta traska bo sobie nie przypominam?
JPbike
| 23:02 sobota, 15 listopada 2008 | linkuj Po terenie, terenie ... świetnie :-)
Rzeczywiście robisz postępy - z tego bardzo się cieszę :-)
A o tych fotkach .... zresztą wiesz jak na mnie działają :-)
Pozdrawiam !
Mlynarz
| 22:58 sobota, 15 listopada 2008 | linkuj Dzielna dziewczynka! :)
Ja jeżdżę zawsze wypięty. :D (bo nie mam spd hehe)
karla76
| 20:13 sobota, 15 listopada 2008 | linkuj djk71- masz racje:))pozdrowionka
robin- jak to nie dla km ?:))))pozdrowionka
nicram- tylko asfalt ale dzisiaj a tak to tylko zapuszczasz się w góry:)))a nie ma obaw myśle,że nowy amor nie da mi takiej pewności na zjazdach :)))chociaż kto wie:)
johanbiker- ślicznie dziękuje i zapraszam do beskidu sądeckiego:)pozdrowionka
johanbiker
| 19:23 sobota, 15 listopada 2008 | linkuj No szczęka opada!fajne fotki
Pozdrawiam
nicram
| 17:48 sobota, 15 listopada 2008 | linkuj super że teren! i najważniejsze nie sama... :) teraz mi wstyd bo ja tylko asfalt... :P widzisz, już robisz postępy, a z nowym przodem to na samą myśl już się boję jak poczujesz że z każdej górki możesz już zjechać ;)
robin
| 17:40 sobota, 15 listopada 2008 | linkuj Ty nie jeździsz dla km i sumy km podzielonej przez czas. Ale 3000 Ci stuknęło :-) Pozdrawiam
djk71
| 17:06 sobota, 15 listopada 2008 | linkuj Czasem tak trzeba, ktoś Cię musi sprowokować do działania (w ten, czy inny sposób) i wtedy okazuje się, że się da... :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wykow