Wycieczka z GraLo i jego kuzynem

Środa, 3 grudnia 2008 · dodano: 03.12.2008 | Komentarze 6

Wycieczka z GraLo i jego kuzynem Kubą
umówiliśmy się na stacji BP o 11.30:)tam koledzy naściemniali mi,że są w słabej kondycji i mam ich oszczędzać:))))
Na Mszalnice na podjazd mój kochany(noo faktycznie słaba kondycja jak wygrzali do przodu to myślałam,że płuca wypluje:) potem decyzja jedziemy w prawo w pola:)fajna traska:)w lesie, w polach potem znów w lesie a tam fajniutki zjazd:)nogi mam scharatane przez te krzaki co jak sznury nogi łapią:)
Potem zjazd na główną drogę i cały czas szybko do New Sącza:)
dzięki:))

GraLo i Kuba

ja& GraLO i górka w tle

ja&Kuba i znów górka:)

najpierw polem,żeby znaleźć się ....

w lesie:)fajniutka traska

sorry za jakość ale to była górka na którą wnosilismy rowery przez te krzaki-sznury:)

a w domu stęskniona Wera:)

ASTON86
| 18:54 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj Zadroszczę wam tych gór, na mazowszu każde wzniesienie jest na wagę złota :)
swiatelko
| 17:04 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj ależ tereny:) wycieczka wygląda na fajną, a górki ojj, kuszące:)
nicram
| 16:23 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj nie jest Ci za ciepło? :P
maciek320bike
| 16:22 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj Ja piernicze GraLo wreszcie ruszyl tylek. Ale u niego na blogu nie widac zadnego wpisu. Juz myslalem, ze w tym roku sie nigdzie nie ruszy, a tu takie cos.:)
pozdro:)
GraLo
| 16:06 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj Te krzaki sznury to tzw. ciurnioki:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa otypa