Komentarze 10

Wieczorne kręcenie:)bardzooooo przyjemnie zero ludzi(a jak juz mnie widzieli złazili z drogi:))) mało blaszaków no i pogoda niczego sobie
a tak w ogóle ktoś wie jak przestawić godzine w SIGMIE?:)

z tym

bez przedniej lampki ,ale rogi świeciły:)

gdzieś po drodze, bez widoczków bo mój biedny aparat i tak w nocy nic nie uchwyci:)

no i na zakończenie ładny cukier:)zegar w gluko nieprzestawiony:)nie pamiętam jak to się robiło:)

benasek
| 11:24 niedziela, 7 grudnia 2008 | linkuj No... na aniołka to z tymi różkami nie wygladasz. Pewnie Diabeł sam czegos nie mogł i Ciebie posłał...
Pozdrawiam
nicram
| 15:14 sobota, 6 grudnia 2008 | linkuj bez lampki przedniej... poczekaj tylko Cie dorwe !!! a na sigmie totalnie się nie znam... przykro mi ;P -ozdrowionka :]
DARIUSZ79
| 12:49 sobota, 6 grudnia 2008 | linkuj Diabełek mały :D
djk71
| 01:54 sobota, 6 grudnia 2008 | linkuj Wiadomo czemu ludzie schodzili z drogi...
JPbike
| 00:37 sobota, 6 grudnia 2008 | linkuj O fajnie :-) Nocne kręconko rzeczywiście jest przyjemne
Ludzie złazili Tobie z drogi zapewnie z powodu tych superświetlnych rogów :-D
A propo przestawiania zegarka to wiem wszystko
Pozdrówka
art75
| 23:51 piątek, 5 grudnia 2008 | linkuj Eee, co będziesz przestawiać, za 4 miechy przesuną w drugą stronę. Ja u siebie mam ciągle czas letni ;). Pozdro
GraLo
| 23:48 piątek, 5 grudnia 2008 | linkuj Szatańska wycieczka:)
robin
| 23:36 piątek, 5 grudnia 2008 | linkuj Ogon też by ładnie świecił. czego to ludziska nie wymyślą :-) Pozdrawiam
Djablica | 23:32 piątek, 5 grudnia 2008 | linkuj Fajowe różki, a moje nie świecą po nocy ;-)
hose
| 23:00 piątek, 5 grudnia 2008 | linkuj ładne te różki :D po zmroku pewnie czadersko wyglądają

pozdrower

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa luwse