• Sprzęt CENTUŚ

Nad Jeziorko Rożnowskie

Wtorek, 24 marca 2009 · dodano: 24.03.2009 | Komentarze 8

z GraLo, w sumie pogoda nie najgorsza śnieg padał pare razy:)ale wiatr;/mordęga...masa podjazdów i to ciężkich:)bardzo fajna traska, w jednym miejscu pies mnie uwalił w noge na szczęście nie tak mocno,żebym szła pytać o jego szczepienia:)w sumie psów to spotkaliśmy dzisiaj dużo:))))
same podjazdy ale za to dwa konkretne zjazdy
na końcowych km miałam LO ale dałam rade i dojechałam:)
byłoby super jakby już wiosna przyszła:)))
...jest nadzieja ,że niedługo będę miała nowy amorek:)
super

8...

powrotna droga

robin
| 10:38 piątek, 27 marca 2009 | linkuj Będę koło niego przejeżdżał (obok jeziora) jak będę jechał na szkolenie do Nowego Sącza. Muszę wcześnie wyjechać bo to 108 km. Na drodze jest kilka podjazdów. Pozdrawiam i do zobaczenia.
transatlantyk
| 08:14 czwartek, 26 marca 2009 | linkuj Jasne, rano przed ósmą na ogół rowerem do pracy obok Reala. Czasem jeżdżę tam wieczorem, jak się "muszę" przejechać, bo dobre oświetlenie jest aż do Frycowej. Jak jest zimno na ogół jeżdżę w żółciutkiej kurtce i w kasku bez względu na pogodę. :-)
Przejechałem się dziś rano przez Klimkówkę i Librantową i psy spały chyba jeszcze :-)
| 13:02 środa, 25 marca 2009 | linkuj Czy ten pies to był tu gdzie zdjęcie numer 4 ? Dość często tamtędy jeżdżę i tam z lewej strony jakiś spory kundel ciągle zaczepia. A podjazdy są ładne. Ja tam jeżdżę od Zabełcza, potem do Klimkówki, w prawo na Librantową i ul Barską do Sącza. Chyba nie pomyliłem terenu, ale ze zdjęć wygląda bardzo znajomo :-)
DARIUSZ79
| 16:29 wtorek, 24 marca 2009 | linkuj Jeziorko Rożnowskie moje ulubione miejsce w tym roku też zaliczem :) Tam z Gródka nad dunajcem w strone sącza jest taki stromy podjazd brałem chyba z trzy podejścia ale wioczki z samej góry są przepiękne:D Pzodr
GraLo
| 16:10 wtorek, 24 marca 2009 | linkuj Wiatr ustał ale teraz duże opady śniegu:):(
vanhelsing
| 15:41 wtorek, 24 marca 2009 | linkuj ah te podjazdy;)
miciu22
| 15:29 wtorek, 24 marca 2009 | linkuj Bravo dla tej pani, że przy takim wietrze chciało Jej sie jechać. fajny wypadzik widzę. Ja może wieczorkiem się ruszę, bo wiatr jakby ustawał trochę :)
JPbike
| 15:25 wtorek, 24 marca 2009 | linkuj Pięknie :) Widzę dłuższą wycieczkę - super :)
Rozkręcasz się podjazdowo - bardzo dobrze :)
Rzeczywiście i u Was śnieg topnieje ...
A mi piesek niedawno zrobił dziurkę w ochraniaczu ...
Pozdrowionka :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erzep