To nie był mój dzień...

Sobota, 28 marca 2009 · dodano: 28.03.2009 | Komentarze 7

na 5km przed Prehyba zawróciłam nie dało sie jechać:)a wprowadzanie mija się z celem...wiec wkurzona pojechałam na mój podjazd na 350m przed końcem musiałam zawrócić 27 na glukometrze, wiatr koszmarny...
Wniosek
Jutro też jest dzień:)

Prehyba z daleka

droga do Prehyby

początek ok dało się jechać:)

a potem to już śnieg lód woda

więc na podjazd koło domu

djk71
| 23:54 sobota, 28 marca 2009 | linkuj Spokojnie, grunt, że siadasz na rowerek...
Tak jak mówisz... jutro też jest dzień...
GraLo
| 22:42 sobota, 28 marca 2009 | linkuj Piękny dystans:) co do Przechyby to miałas to zrobić tydzień temu:) poprostu za mało sniegu dzisiaj było:) a tak poważnie to fajnie że sprawdziłas jak tam jest, za tydzień będzie można spróbować ponownie. Pozdrawiam
wojtas71
| 22:12 sobota, 28 marca 2009 | linkuj Dwie ostatnie fotki w porzo ;), dwie powyżej już nie :/ Dystansik niezły :) Te"27"daje do myślenia 8-) Górka"na pieszo"jak najbardziej, rowerkiem to tak jak poniżej Robin :D prowadzić :P Pzdr
robin
| 22:06 sobota, 28 marca 2009 | linkuj I ja pod te góry mam wyjeżdżać - nigdy!!! :) Chyba będę prowadził rower :) Pozdrawiam
nicram
| 18:43 sobota, 28 marca 2009 | linkuj nie mam pytań... nie widać ile śniegu jeszcze w górach? oj mała mała :P
chciałaś to zrobić specjalnie więc się zemściło! prawidłowo! :)
jutro ma cały dzień padać... tu na południu... optymistyczne Pozdrowionka :D
JPbike
| 18:22 sobota, 28 marca 2009 | linkuj No tak ... koniec marca, jeszcze parę ciepłych dni (oby tak było) i wjedziesz na Przechybę :)
Jutro na rower - to oczywiste :)
Serdeczne pozdrowionka :)
miciu22
| 15:17 sobota, 28 marca 2009 | linkuj Szkoda, że się nie udało, ale kaemów sporo widzę :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa esukc