• Sprzęt CENTUŚ

Podjazd

Piątek, 19 czerwca 2009 · dodano: 19.06.2009 | Komentarze 3

im bliżej celu tym większe nachylenie...kamionka wielka
pier...muchy...
ostatnio na biegach przy sprincie coś mi w stawie biodrowym przeskoczyło, bo przez 4 dni nie mogłam sie ruszać łaże lekko kulejąc, na szczęście na rowerze nie bolało nic :)
panowie po drodze rękami kiwali ,że mam zwolnić bardzo miło z ich strony bo pare metrów dalej były wysypane kamyczki na droge:)
upał straszny

made in japan to made in japan!:)aparat robi już normalne zdjęcia;)

wojtas71
| 07:42 sobota, 20 czerwca 2009 | linkuj Ja bym rzekł raczej Shanghai China ;), a za oknem Vietnam :P Pzdr :)
robin
| 20:56 piątek, 19 czerwca 2009 | linkuj A u mnie made in thailand!
agenciara | 19:35 piątek, 19 czerwca 2009 | linkuj chociaz ktos ma pogode ;) bo u nas dzisiaj tak prało żabami z nieba że jeździłam blachosmrodem prawie jak po jeziorze, silnik ledwo co ciągnął na 3'ce gdzie normalnie wrzucam 4ke - potop hehehe ;)
ale psinka ma miejsce do spania, pewnie pilnuje zeby nikt bez niej nie wyszedl na spacer ;D jak drzwi się będą chciały otworzyć to przecież się obudzi ;)
pozdrawiam :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oczyc