W deszczu na Prehybe

Niedziela, 21 czerwca 2009 · dodano: 21.06.2009 | Komentarze 3

Najpierw na kryterium uliczne a potem zgodnie z wcześniejmym zGGadaniem GraLo na Prehybe:)lalo cały czas:)dziwie się że jednak pojechałam:)wjeżdżało się super,ale zjazd masakra, deszcz prosto w oczy nie widziałam nic do tego cała sie trzęsłam z ledwością zaciskałam hamulce:)w aucie jeszcze z 10min mną trzęsło:)w domu gripex i rutinoscorbin:)
na górze z 8-9 stopni:)
zdj robił Darek:)

kryterium

gotowi do startu:)

i pod szlabanem

JPbike
| 18:26 niedziela, 21 czerwca 2009 | linkuj W takich warunkach do góry i w dół ... wiem jak to jest i ... podziwiam że kręcisz bez względu na pogodę - tak jak ja :)))
P.s. Do Gripexu i Rutinoscorbinu ode mnie dołączę ... ciepłą herbatkę z miodem :)))
Pozdrowionka :)
robin
| 15:00 niedziela, 21 czerwca 2009 | linkuj Masz zdrowie Prehyba ciągle Prehyba, jakbyś tam zamieszkała to codziennie musiałabyś tam wyjechać :)) Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iedyn