• Sprzęt CENTUŚ

Nowy Sącz-Krynica-Muszyna-Wierchomla-Piwniczna-Nowy Sącz

Sobota, 11 lipca 2009 · dodano: 11.07.2009 | Komentarze 8

Razem z Kingą i GraLo;)
Niech mi ktoś powie,że kobiety to słabsza płeć;)))Kinga która dzisiaj była z 4 raz na rowerze pokonała traskę bez zajaknięcia;)na Krzyżowke wjechała bez schodzenia z rowerku:))wielkie gratulacje sąsiadko!:)))od teraz mam kompana do jazdy;))
Darek spisał się na medal nie marudził że za wolno czy coś;)W Krynicy postój na lody i gofra;)który spadł na ziemie;)potem jechało się rewelacyjnie, śpiewaliśmy sobie:)w Wierchomli dołączył do nas Rafał i jechał z nami do Piwnicznej tam odbił i narzucił tepmo do Sącza a my spokojnie;)straszyło deszczem ale na szczęście nie padało. pod domem cukier 33...
Trzymam kciuki za Nicrama...

Nawojowa

marinn
| 20:50 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Zajefajna trasa zrowerowałem ją 3x,,
DARIUSZ79
| 18:31 wtorek, 21 lipca 2009 | linkuj No i nowy sącz troszke ale rozkopana jest jedna ulica :)
| 18:27 wtorek, 21 lipca 2009 | linkuj Dziś zaliczyłem Krynice ale nie rowerem:) Pozdr
robin
| 20:42 wtorek, 14 lipca 2009 | linkuj Seteczka to jest to!!! I to po jakich ładnych podjazdach :) Pozdrawiam
niradhara
| 10:54 niedziela, 12 lipca 2009 | linkuj Świetna ekipa, wycieczka i zdjęcia :) Pozdrawiam :)
darop76 | 20:51 sobota, 11 lipca 2009 | linkuj Miesiąc temu zrobiłem taką samą fotkę tego fajniutkiego budynku w Rytrze;). Pozdrawiam
wojtas71
| 19:26 sobota, 11 lipca 2009 | linkuj Seteczka pękła ;) gratki wielkie dla całej ekipy :) Szoska, tereny i widoczki rewelka :D Pozdrowerek :)
Nosek pozwolę sobie zauważyć, że Karluś ma na głowie kask(koloru Ferrari Trek-Volkswagen :)), czyli na to wygląda, iż w nim jeździ ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa stkim