• Sprzęt CENTUŚ

Nowy Sącz-Przechyba-Rytro-Stary Sącz-Nowy Sącz

Niedziela, 12 lipca 2009 · dodano: 12.07.2009 | Komentarze 2

znowu hardcorowy zjazd;)ile razy orła bym wywinęła to niezlicze;)ale grunt ,że więcej zjeżdzałam niż sprowadzałam:))
wkurzające jest to,że tyle aut dzisiaj na Przehybe wjeżdżało,była jakaś msza więc pewnie dlatego.
W parku linowym pyszne fryteczki popatrzyłam jak się wspinają,szkoda że sama byłam bo chciałam na tą kamikadze iść
Pogoda piękna

wjazd na Przehybe

jeszcze tylko kilka metrów

już na tarasie

to już super trasa do Rytra

a to już park linowy

trasa dla autek terenowych, szkoda bo rowerem też byłoby ciekawie;)

ende

JPbike | 01:15 poniedziałek, 20 lipca 2009 | linkuj O świetnie ... że więcej zjeźdżałas niż sprowadzaaś niebieskim :)))
Serdeczne pozdrowionka :)
GraLo
| 18:55 niedziela, 12 lipca 2009 | linkuj Świetna trasa:) mimo małej zmiany trasy:) a na niebieskim napewno dawałaś czadu jak Cie znam. Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ejsza