• Sprzęt CENTUŚ

Na Przehybe miało być i do domu

Piątek, 17 lipca 2009 · dodano: 17.07.2009 | Komentarze 4

ale po drodze okazało się,że wycinka drzew i nie było powrotu;)w Gaboniu dokołował się rowerzysta P.Darek spytał czy może mi towarzyszyć, jechało się super;)cały czas omawialiśmy trasy;)w połowie drogi konie furmanki i Panowie którzy wycinali drzewa musieliśmy przyspieszyć,żeby na nas nie spadło jakieś drzewo;)
na Przehybie niespodzianka:)moja nauczycielka z geografi z Tarnowskich Gór razem z Panią z w-f były tam z wycieczką:)))ale ten świat mały:) pogadałam chwile z nimi, Panie wypytywały gdzie,ile jeżdze itd:)pozdrowionka serdeczne!:)
Darek pojechał na Rytro(po wymianie nr.telefonów umówiliśmy się na jakąś traskę),ja nie miałam ochoty ale też czas mnie gonił, pojechałam więc Szlachtową, po drodze spadłam(jak nigdy tam nie spadłam tak dzisiaj jak przyjechali traktorami to walnęłam ostro;) i rzepką walnęłam w kamień, troszke mi kolano dało popalić, ale ogólnie wycieczka super,nawet upał nie przeszkadzał, pyszne pączki w Szczawnicy i do domu

na Szlachtową

a potem już piękne tereny