• Sprzęt CENTUŚ

Przehyba-Obidza-Jazowskie-Stary Sącz-Nowy Sącz

Poniedziałek, 20 lipca 2009 · dodano: 20.07.2009 | Komentarze 9

Jako,że szkoła od jutra więc wybrałam się na Przehybe, tam zjadłam snickersa i miałam zamiar wrócić normalnie,ale na zakręcie pojechałam na Jawor, piękne tereny, a widoczki!!!:)Takie kamole,że licznik dwa razy mi spadł:)strasznie mi się podobało;)miejscami jasna sprawa sprowadzałam;)a to dlatego,że nie mam teraz kasy na dentyste:)
W Kadczy tir próbował mnie staranować:(żałuje,że nie zapamiętałam rejestracji, ale ch.. ze śląska

widok z Przehyby

prawie jak w Paryżu;)

droga z Przehyby

i na zakręcie w lewo na Jawor

i tak pare km do Obidzy

moje ulubione

prawie na dole

droga którą miałam do pokonania;)

droga którą już przejechałam:)

ende

marysia
| 13:31 wtorek, 18 sierpnia 2009 | linkuj Elegancka wycieczka. Właśnie wróciłam z tamtych rejonów i wiem jakie tam są kamory :) Potrafią przyspieszyć bicie serca :)
No i zazdroszcze ci, że tam mieszkasz. Ja znowu jestem w Łodzi i odechciało mi się rowereu jak patrze na te płaskie tereny :/
Anonimowa slodziutka | 12:52 niedziela, 26 lipca 2009 | linkuj to ta wieża, której w zeszłym roku nie widziałam jak przyszliśmy do schroniska, zauważyłam ja dopiero następnego dnia rano :D buziaki Karlitos.
darop76 | 19:51 środa, 22 lipca 2009 | linkuj No zaje fajne widoczki, chyba zamienię kolareczkę na górala;) mam ochotę wybrać się na Przehybę.Oczywiście dam znać jak będę w pobliżu :). Pozdrawiam
niradhara
| 06:23 wtorek, 21 lipca 2009 | linkuj Szczerze podziwiam Twoje zamiłowanie do zjazdów po kamolach! Ja bym musiała jechać z zamkniętymi oczami, żeby nie umrzeć ze strachu ;) Bardzo serdecznie pozdrawiam :)
djk71
| 21:16 poniedziałek, 20 lipca 2009 | linkuj Na "ch..." to jakby powiedział Igorek... chrabąszcz?
robin
| 19:28 poniedziałek, 20 lipca 2009 | linkuj Już w poniedziałek Przehyba będzie moja! Pozdrawiam
Darth
| 18:56 poniedziałek, 20 lipca 2009 | linkuj Ja też zazdroszczę, w Piwnicznej dawniej mieszkałem, gdybym dalej mieszkał byłbym mistrzem na Maratonach chyba i nie było by kłopotów z techniką na zjazdach. :)
bikej50
| 17:07 poniedziałek, 20 lipca 2009 | linkuj Protestuje!!!! To niesprawiedliwe, że masz w pobliżu takie widoki. Mimo, że to może nieładnie, to szczerze zazdroszczę.
Darth
| 16:12 poniedziałek, 20 lipca 2009 | linkuj Znam te tereny (kiedyś mieszkałem w tamtych okolicach)ale rowerem nigdy tam nie byłem, trzeba kiedyś się przejechać. Są jakieś oficjalne szlaki rowerowe?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wykow