• Sprzęt CENTUŚ

Na spotkanie z ekipą z BS:)

Środa, 22 lipca 2009 · dodano: 22.07.2009 | Komentarze 17

Urwałam się z budy(do której notabene musiałam wrócić)żeby spotkać TdP(tour dookoła Polski:)jadąc dokołował się Pan Rysiek;)co się uśmialiśmy po drodze:)
w Łącku kontakt z Kosmą(dziękuje bardzo za newsy)gdzie ekipa:)a ekipa właśnie jechała a ja krzycze cześć:)mały odpoczynek w Łącku poczym na Stary Sącz do serwisu,reszta ekipy pozwiedzała co się dało;)ja musiałam wracać do szkoły, strasznie żałuje bo ekipa zajefajna!:)))ślicznie dziękuje!!!
i powodzenia w dalszej trasce!
za rok jade z Wami!:)
ale jedno musze przyznać pełen szacunek dla nich z takimi obciążeniami walić tyle km!:)

w Łącku

w drodze do SS

no niestety same "tyłki"ale nie umiałam ich dogonić

w SS Jahoo bierze prysznic;)

w klasztorze św.Kingi

na dworcu w SS i potem oni na Muszyne:)ale nie pociągiem:)

strasznie dzisiaj gorąco

ende

jahoo81
| 20:08 wtorek, 8 września 2009 | linkuj Karolinka muszę Wam powiedzieć przywitała nas sądeckimi pączkami - chyba nie muszę dodawać że były pyszne? :D
Potem jeszcze były cukierki odpustowe - podobno sądecka specjalność :)
Dziękuję za smakołyki i te nasze wspólne chwile :) Miło było Cię poznać i myślę, że się jeszcze spotkamy bo na pewno wrócę w te fantastyczne miejsca!!!

Pozdrowienia
maciek320bike
| 13:17 niedziela, 2 sierpnia 2009 | linkuj a ja tez ich spotkalem, tylko ze calkiem przypadkowo.:) Pozdro
mavic
| 22:58 środa, 29 lipca 2009 | linkuj Miło było poznać.
PS Dzięki za pączki :)
robin
| 16:35 sobota, 25 lipca 2009 | linkuj Taki wyjazd jest super, wrażenia, foto, wspólna wycieczka, same zalety, ale nie zawsze jest nam dane się spotkać. Pozdrawiam
Egonik
| 20:51 czwartek, 23 lipca 2009 | linkuj Ech... a na zachód Polski mają jeszcze taki kawał - poczekam. Gratuluję udziału w historycznym wydarzeniu. Pozdrawiam.
DARIUSZ79
| 10:51 czwartek, 23 lipca 2009 | linkuj Integracja z ekipą BS :) to jest to :D
Kajman
| 07:11 czwartek, 23 lipca 2009 | linkuj Ale miałaś fajnie, że udało Ci się z nimi też przejechać:)
Aga
| 06:41 czwartek, 23 lipca 2009 | linkuj taaa a strona się nie laduje od kilku dni i sobie nie poczytam jednak ;P
niradhara
| 06:40 czwartek, 23 lipca 2009 | linkuj Zazdroszczę Ci, że mogłaś spotkać tą wspaniałą ekipę. Pozdrowienia :)
wojtas71
| 22:15 środa, 22 lipca 2009 | linkuj Integracja z ekipą BS superowa :D Pozdrowerek dla wszystkich i szerokiej szosy :)
kosma100
| 21:57 środa, 22 lipca 2009 | linkuj agenciara Poczytaj na stronie wyprawy to się dowiesz czemu Pixona nie widać ;)
Pozdrawiam
GraLo | 21:25 środa, 22 lipca 2009 | linkuj A ja jadac z pracy kolo 21 spotkałem chyba tą ekipe trąbnołem 3 razy na pozdrowienie:) mam nadzieje ze sie na mnie bardzo nie wkur....:)
Aga
| 20:18 środa, 22 lipca 2009 | linkuj no to się ludzie BikeStatują ;)
a ja dalej nie widzę Pixona na zdjęciach i jakas laska nowa tez miała jechać no ale mam chyba jakieś nieaktualne info :P
bartek9007
| 19:47 środa, 22 lipca 2009 | linkuj Gdyby nie praca to również bym wyjechał co najmniej do Grybowa albo i dalej i doprowadził, gdzie czas by pozwolił :) Wielka szkoda :(
jeremiks
| 18:00 środa, 22 lipca 2009 | linkuj hej hej...
thx za commenta... Przecież wiesz, ze od lat uwielbiam jazdę w upale... W takie dni jestem iron men... pozdrower :-))
JPbike
| 17:58 środa, 22 lipca 2009 | linkuj SUPER Karolinko, że Tobie udało się spotkać z taką ultra fantastyczną ekipą !!! :)
kosma100
| 16:26 środa, 22 lipca 2009 | linkuj Ale czad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Ja też chcę!!!!!!!!!!
Buziaki :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa espot