• Sprzęt CENTUŚ

Masakra-Przehyba - x2

Poniedziałek, 21 września 2009 · dodano: 21.09.2009 | Komentarze 8

tak krótko określę dzisijszą wycieczke;)pomysł zrodził się wczoraj razem z GraLo i Pawłem zaplanowaliśmy dzisiaj Przehybe,zjazd Szzlachtową do Szczawnicy i ze Szczawnicy znów wjazd na Przehybe zielonym szlakiem(masakrycznie do góry)
Podjazd jest wręcz dobijąjący;)ciągnie się w nieskończoność i to w terenie;)Paweł super to określił ,to nie była jazda w terenie a jazda po szczytach górskich;)
Skłamałabym mówiąc ,że cały czas wjeżdżałam,niestety nie;)wprowadzałam dużo, nie dawałam czasami rady ,a czasami cukier dawał się ostro we znaki, na 2km przed Przehybą jechałam z cukrem 34;/myślałam że nie dojade
Podobało mi się jak Darek co jakieś 10min powtarzał no teraz trasa luzik, poczym słyszałam Pabla,który widząc podjazd mówił o kur....hahahaha;)
Chłopaki to wymiatacze:)Dawali równo pod góre;)
Narazie nie znam gorszego podjazdu jak ten od Szczawnicy:),ale trasa REWELACYJNA:)

Pablo zasuwa na Szlachtową

widoczki po drodze

były 4 takie same;)

o pilnowały tego stadka

przed Szczawnicą

tu na ławeczce odpoczynek

w Szczawnicy:)

i caly czas pod góre zielonym szlakiem

Pablo i GraLo

GraLo daje z góreczki

i Pablo

i gdzieś w połowie

reszta jak Pablo wyśle

dzięki za mega wycieczke:)

siwy-zgr
| 20:34 czwartek, 24 września 2009 | linkuj nie wypada, ale zazdroszczę! genialne zdjęcia i wycieczka. aż się chce wracać w góry...
WNOD
| 17:48 czwartek, 24 września 2009 | linkuj Super wycieczka,piękne widoki :)
wojtas71
| 21:15 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj Karluś ja nie wiem :P jak będziesz na spotkanku taka wymęczona przez te traski i chłopaków ;) Superowa wycieczko-trasa, foty wszystko obrazują, Szczawnica słynie z przyjazności ścieżek i tras dla rowerzystów :D Pozdrowerek dla wszystkich :)
Kajman
| 19:57 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj Toż Oni Cię zamęczą:)
JPbike
| 19:07 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj Oj tak ... to w takim razie ten zielony szlak wpisze do mojego programu treningowego przed golonkowym maratonem w Szczawnicy (wstępny termin startu : 29 maja 2010) :)
GraLo | 17:11 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj Trasa rzeczywiście super ale następnym razem pojedziemy pod górę niebieskim lub czarnym:) dawałaś Karolinko pod górę super. Do następnego:)
vanhelsing
| 17:11 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj Ja zjeżdżałem tym zielonym szlakiem i się ciężko jechało a co dopiero podjeżdżać ! Fajna wycieczka :)
kosma100
| 17:10 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj Super wycieczka Twardzielko Górska :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa astaw