• Sprzęt CENTUŚ

Na Cyrle

Niedziela, 20 września 2009 · dodano: 20.09.2009 | Komentarze 7

z GraLo i Pawłem;)nową trasą:)tak prawde powiedziawszy jazda z GraLo to za każdym razem nowe ścieżki, drogi;)i tym razem nie zawiedliśmy się na naszym przewodniku;))no ale dojechaliśmy a w terenie rewelka;)na Cyrli posiłek i odpoczynek, potem na zamek:)super wycieczka dzięki!:)

szukamy trasy;)

fajny podjazd był;)

i fajna skrzynka na listy:)

GraLo i Pablos

to już zdajesie zdjęcie z właściwej trasy;)

GraLo&Pablo;niby podziwiają widoki a tak serio musieli czekać na mnie:)

czasami po prostu było ciężko;)

i ciekawie;)

przewodnik pokazuje na mapie na Cyrli gdzie jesteśmy

naleśniki pyyyyszne;)

a to już zdjęcia z ruin zamku

GraLo i Pablo

i ja na skraju

mikroos
| 06:06 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj Dokładnie taki jest plan - dziś (a może i jutro) po prostu sobie odpuszczę :) Trochę przekombinowałem i trzeba będzie teraz odpocząć.

A zdjęcia z wycieczki przecudne :D Pozdrowerek
wojtas71
| 22:27 niedziela, 20 września 2009 | linkuj Wszystko bardzo ładne (fotki, widoczki, traska)i towarzystwo w postaci dwóch przystojnych przewodników i współtowarzyszy wyprawy :D
Pozdrowerek dla całej trójeczki :)
Kajman
| 22:23 niedziela, 20 września 2009 | linkuj Zastanawiam się kiedy znajdziesz coś w miarę płaskiego:) Chociaż na zamki to zawsze fajnie się jedzie:)
niradhara
| 20:35 niedziela, 20 września 2009 | linkuj Świetne fotki! No, ale góry po prostu są fotogeniczne :)
Serdecznie pozdrawiam :)
Yapireee | 19:42 niedziela, 20 września 2009 | linkuj ne skoczy czy skoczy ? skoczy
GraLo | 17:10 niedziela, 20 września 2009 | linkuj Super fortki wyszly, traska bardo fajna, towarzystwo jeszcze lepsze a że czasami szlaki źle oznakowane to nie moja wina;) juz mam pomsył na następną traske
Vampire
| 17:01 niedziela, 20 września 2009 | linkuj Karla, na jednym ze zdjęć niebo jest tak poorane smugami samolotów, że wygląda na to, iż kilka mogło się tam na górze jednocześnie spotkać :)). A to byłby ciekawy widok!!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wskie