• Sprzęt CENTUŚ

Z Werką

Sobota, 30 października 2010 · dodano: 30.10.2010 | Komentarze 1

po ścieżce:)
od 4 tyg ćwiczę 6 weidera i jestem baaardzo zadowolna z efektów, na pewno przedłuże sobie te ćwiczenia:)
kolano ok, jedynie łokieć boli, w sumie wole o tej porze biegać, niż jeździć,choć pogoda cudowna!
Soreczki Pablos ale dzisiaj nie dałabym rady, na jakąś dłuższą przejażdzkę, mam nadzieje,że nastpnym razem

lemuriza1972
| 18:54 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj robiłam 6 Weidera kiedyś.
Naczytałam się w internecie, że to jest nie do zrobienia ( głownie panowie tak pisali), więc postanowiłam sobie i panom udowodnić ze się da.
Pierwsze dni są trudne , no i wymaga determinacji, bo to codzienne powtarzanie tych samych cwiczeń, trochę nudne jest oraz czasu. w 6 tygodniu miałam tak serdecznie dość, że jak skonczyłam to miałam ochotę napić się szampana z radości.
Cwiczenie dla wytrwałych i bardzo zdeterminowanych.
Pozdrawiam i życzę Ci cierpliwości.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa stawy