Komentarze 5

Nowy Sącz - Florynka - Gladyszow - Konieczna - Zborov - Bardejov - Tylicz - Krzyzowka - Nowy Sącz
Pogoda dopisała choć z rana o 7.00 było zimno:)ale za to potem wystarczyło pare podjazdów ,żeby mnie pot zalał:)Ogólnie wycieczka super;)ale za cieńka jestem na podjazdy, musze podtemperować kondychę i wtedy mogę uderzyć na 200km:)Po drodze zahaczyliśmy o Bardejov, piekne miasteczko, dzisiaj wyludnione:)po drodzę mało aut i to ogromny plus:)jeden minus przez rękawiczki mam białe dłonie brązowe ręce:)Ostatni podjazd przed granicą dobija:)jest długi myślałam,że się nigdy nie skończy;)Na granicy celnicy stwierdzili,że trza mieć zdrowie robić takie dystanse;)
Zacznę chyba jeżdzić na Prehybę:)może wtedy podjazdy nie będą dla mnie takie koszmarne;)

pierwszy mały podjazd:)

już u sąsiadów:)

Bardejov
Rynek jest piękny

podjazd do granicy:)

widoczek z podjazdu przed granicą

karla | 06:17 poniedziałek, 24 września 2007 | linkuj wypad świetny:)widoki piękne:)tyle,że nieshodziłam co chwile z roweru,żeby zdjęcia robić:)
karla | 06:15 poniedziałek, 24 września 2007 | linkuj :)jak pisałam musze nad kondychą popracować:))
Bartex88
| 22:46 niedziela, 23 września 2007 | linkuj super wycieczka :) podziwiam !
DARIUSZ79
| 21:47 niedziela, 23 września 2007 | linkuj Jak widze udany wypad zaliczony, Meczące są te podjazdy ale plus tego jest że widoki są bardzo ciekawe. Pozdrawiam DAriusz
nicram
| 20:30 niedziela, 23 września 2007 | linkuj ależ się rozkręciła dziewczyna :D uważaj... nie za często takie dystanse... ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cztwa