Nowy Sącz-Łabowa-Uhryń-Nowy Sącz

Wtorek, 25 września 2007 · dodano: 25.09.2007 | Komentarze 4

Początek wycieczki tragiczny bo w smrodzie spalin ,ale potem wszystkie widoki rekompensowały początkowe utrudnienia:)Jesień już zawitała...
wjazd do Łabowej

mały podjazdźik:)

widok z połowy podjazdu

ta droga prowadzi prosto do...

wodopoju:)))

powrotna droga

a potem to już w spalinach;)

czesiek
| 10:47 czwartek, 11 października 2007 | linkuj Kiedyś - daaawno temu, a był to rok bodajże 76 (ktoś się rodził ;) ), jechałem z bratem, z NS do Krynicy, obecnie Krynicy Zdrój. Podróż odbywała się stopem, a w Łabowej mieliśmy "przesiadkę". :) Pamięć..... . ;)
Pozdrawiam - Czesiek
Ps. W ogóle to "stop" zaczął się we wsi Polna, dalej Stróże, Grybów....., Nowy Sącz.... . :)
rafalPn | 19:24 sobota, 29 września 2007 | linkuj Te plenery są niesamowite, wprawdzie nie na moje możliwości kolarskie, ale do oglądania-pycha.
czesiek
| 19:05 wtorek, 25 września 2007 | linkuj Coś mi ta Łabowa "mówi".
Patrzyłem na mapę, ale nie kumam.
Ciekawe?
Pozdrawiam - Czesiek
De5troy3r
| 18:27 wtorek, 25 września 2007 | linkuj Ależ piękne tereny, pozazdrościć tylko ;) Muszę się w następne wakacje wybrać do ciotki, ona mieszka w Beskidach i potrenować na tamtejszych podjazdach i wyszłoby jaki jestem słaby hyhy.

Pozdrowienia ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rlopa