Komentarze 13

Nowy Sącz-Stary Sącz-Gołkowice Dolne - Olszanka - Olszana - Jadamwola - Młyńczyska - przełęcz Pod Ostrą 820mnpm - Stara Wieś - Limanowa-Nowy Sącz

wspólny wypad z Nicramem, znalazł świetną trase boczną, prawie w ogóle aut;)i jeden podjazd...ale jaki boski!!!!!:)brakowało mi tchu jak wjechałam(wtoczyłam się:)zjazd serpentynką Nicram tak się puścił do przodu ,że jechał z prędkością światła;)a ja próbowałam go dogonić:)jednak nie dałam rady;)))
W Limanowej zapiekanka i hamburger z okropnym keczupem;)))a potem każdy w swoją stronę:)Nicram znalazł mi boczną trase;)suuuuuper same podjazdy!:)Jedna prosta była:)haha;)mało aut , mało dziur...trasa rewelacyjna!:)
szkoda,że zrobiłam tak mało zdjęć w drodze powrotnej ale było tyle podjazdów ,że żal było się zatrzymywać:)))
szczególnie podjazd w Rdziostowie!!!:)Polecam!:)

ścieżka rowerowa

podjazd;)))

widok z podjazdu

ja pędząca z prędkością światła;))))))

droga do domu

w połowie drogi

droga powrotna;)

AniaRoweruje
| 15:21 środa, 30 kwietnia 2008 | linkuj Karluś, nadzieja, że przyjadę zawsze jest ;) a ja nigdy nie mówię nigdy =D
karla76
| 20:48 wtorek, 29 kwietnia 2008 | linkuj uri90-:)nooo dynamika widoczna:)tak szybko przemknęłam,że aparat ledwo za mną nadążył:))))pozdrówka
Piotrek;)udało się w 1085746365354639874658697947635242748586 % :))))
Mlynarz
| 22:56 poniedziałek, 28 kwietnia 2008 | linkuj Pomarańczowa Dama zaszalała! :)
Bardzo fajnie!
100% zadowolenia. Górki, ścieżki, piękne widoki, mało aut i fajne towarzystwo - to musiało się udać! :D
uri90
| 13:25 niedziela, 27 kwietnia 2008 | linkuj Na tym zdjeciu z Tobą widac dynamikę :) i to jeszcze na podjeździe :) nastepna setka nono gratulacje :) pozdrowienia
karla76
| 12:11 niedziela, 27 kwietnia 2008 | linkuj Kasiu;)dzięki śliczne!:)

Monika;)nie moge włazić na Twojego bloga bo mi komp się wiesza:(pozdrowionka

art75- zgadza się droga była super;)pozdrowionka dla Ziomalka;))

Wojtek;)dawaj na rower i w górki;)

Flash-istotnie;)i zabójcze niektóre;))

djk71-zgadaj się z Nicramem;)pokaże Ci takie boczne trasy,że będziesz zadowolony:))pozdrawiam i jak najwięcej bocznych tras!:)

QRT30-dziękuje!:)))pozdrowionka

Ania:)póki co?:)czyli nadzieja jest,że jednak przyjedziesz w górki;))
AniaRoweruje
| 10:44 niedziela, 27 kwietnia 2008 | linkuj no ładnie, ładnie Kralitos. ja jednak póki co zostane na nizinach;)
QRT30
| 07:28 niedziela, 27 kwietnia 2008 | linkuj Przepiękne widoki, no i następna setka. Gratulacje.
djk71
| 00:45 niedziela, 27 kwietnia 2008 | linkuj Szalejesz... Fajnie mieć takie przewodnika, który zna takie boczne trasy. Czasem sam bym takiego chętnie spotkał, niektórych asfaltówek mam już dość.
flash
| 00:21 niedziela, 27 kwietnia 2008 | linkuj ładne tereny :)
wojtas71
| 00:18 niedziela, 27 kwietnia 2008 | linkuj Znowu stówka no no :) pięknie :)Kiedy ja się wypuszczę w takie km, a nie mam takich "górek"więc tylko pozazdrościć mogę :>
art75
| 23:54 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj Fajny asfalcik, w sam raz na śmiganie poziomką!:) Pozdrowienia ze Śląska!
kosma100
| 23:48 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj Yeah!
Piękne widoczki no i piękna wycieczka ;)))
Pozdrawiam ;)
katane
| 23:17 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj pięknie, mało że kolejna seta to jeszcze w miłym towarzystwie ;> :D
gratuluję i czekam na foty

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enera