Nowy Sącz-Łabowa-Krynica Zdrój-Muszyna-Piwniczna

Piątek, 25 kwietnia 2008 · dodano: 25.04.2008 | Komentarze 21

Nowy Sącz-Łabowa-Krynica Zdrój-Muszyna-Piwniczna Zdrój-Stary Sącz-Nowy Sącz
pogoda od rana idealna:)więc wyruszyłam na rowerek;)skromne śniadanko i w droge;)o dziwo dzisiaj piątek a mało samochodów;)
Podjazd pod Krzyżówke nieźle mnie wymęczył;)potem było pare innych ale nie tak wykańczających;)
od codziennego biegania bolą mnie stawy i glukozamina jak narazie nie pomaga;/
w niektórych wioskach na widok rowerku gwizdali;)))
W Krynicy dzisiaj mało ludzi:)
Słoneczko spisało się na medal a i wiatr nie był tak upierdliwy;)
dzisiaj to
[img=http://www.wrzuta.pl/images_2/audio.gif.jpg]

w Łabowej postój i na Muszyne

Krzyżówka

Piwniczna

Postój

i dalej w droge...

ale jaką ładną:)i co najważniejsze pustą;)

Wierchomla

prawie w domu;)

a przed domem mały podjazd;)

Wojtek! | 10:56 poniedziałek, 12 maja 2008 | linkuj Czesć Wszystkim... mam pytanko... Jest jakiś Rowerowy klub w Sączu.. Chodzi mi o jakis Team-Gurski-Rowerek : ) Porsze o kontakt... gg:7099702 Pozdrawiam
katane
| 22:29 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj gratuluję seteczki ;) i nareszcie jakieś jedzenie widać hehe
pozdrawiam :)
AniaRoweruje
| 20:24 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj ja tyż mam taką biżuterię !! aha, i do tego mam też konto na bikestatsie ;)
DuzyMarek
| 17:46 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj Czyli już 2 osoby zadowolone z bransoletki :). Z rękawiczkami mnie zmartwiłaś za to... Zobaczymy :)
azbest87
| 09:48 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj Jak zwykle piękne widoczki i góreczki:D Setka w takim terenie musi być nieźle odczuwalna w nogach:) ale przy takiej pogodzie aż się chce pedałować:D
Pozdro!
karla76
| 08:25 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj Wojtas;)mnie tam nawet dziury i łaty w niczym nie przeszkadzały;)a z gwizdaniem u mnie różnie raz umiem raz nie;)wiec wolałam sobie darować;)

Nicram;)noo na ten teren co myślisz to chyba za wcześnie;)))chociaż kto wie;))

Dariusz79:)dziękuje pozdrowionka

Marek-wezme Ci do Poznania, literki się nie zamazują,ale zakładam tą jak to nazwała Al biżuterie tylko na rower;)pozdrowionka
P.s rękawiczki to nieporozumienie po 2mieś, już miałam dziurę:))

Al-dziękuje i miłej nauki;))))

Robin!:)jak ja jestem w Sączu to nie pada;)więc spokojnie bierz rower:))pozdrowionka

djk71- ''Przy takiej pustce to nawet asfalt jest fajny''...nic dodać nic ująć,również wielu udanych wypraw
pozdrawiam
djk71
| 01:21 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj Przy takiej pustce to nawet asfalt jest fajny...
Fajna wyprawka... oby więcej tak fajnych...
aliszja
| 00:17 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj Karla, ślicznie, ładnie, pięknie, zarówno krajobrazowo, jak i dystansowo :)
DuzyMarek, ta bransoletka to biżuteria pierwsza klasa :D też mam taką ;]
robin
| 23:24 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Ładna seteczka. A widoki nie to co u nas w Krakowie. Tylko jeździć, jak pojadę na delegację do Nowego Sącza to obowiązkowo rower na dach biorę. A wtedy ..... pewnie będzie padało. Pozdrawiam
DuzyMarek
| 22:52 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Karla, skąd masz taką fajną opaskę? Wytrzymałe są te napisy?
Soczki też pijam podobne :).
O rękawiczkach nie wspomnę, bo mam identyczne ino pewnie nieco większe...
DARIUSZ79
| 22:13 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Smaki mi nabrałaś na te widoczki:) Fotki jak zawsze urocze:) Pozdr Dariusz
nicram | 21:46 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj pięknie! a może by tak w teren wjechać? :P ale nie jutro... choć kto wie... ;)
wojtas71
| 21:10 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Wyniczek super fajowy, widoki również, ale te na boki bo na wprost to te same czyli dziury, łaty itp. :D Najważniejsze to, że nie zapomniałaś :) tym razem o śniadanku przed wypadem jak i w trakcie...jeśli mowa o gwizdaniu to trzeba było im odgwizdać :P
Pozdrówka!
karla76
| 19:57 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Młynarz;)dziękuje:)i rzeczywiście cała droga dla mnie;)mioodzio;)pozdrowionka

uro90- w takim razie życze super pogody i wypadu;)

Larwo;)

Anula- czekam aż zaczniesz jeździć:)bużki

Aguś:)dziękuje ślicznie!!!:)pozdrowionka

DMK77- średnia nie ważna;)ważne będą widoczki, a takich pewnie Wam nie braknie!:)udanego wypadu!:)pozdrowionka

JPbike;)dziękuje,ale aparat coraz bardziej szwankuje;/pozdrowionka
JPbike | 19:26 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Ode mnie też masz gratulacje za taki extra widoczkowy wypad :-) nio i do tego setka :-)
Chyba zrobie Tobie dyplomik za taakie super widoczkowe wycieczki :-D
Aga
| 18:46 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj jedno słowo odnośnie wypadu... BAJKA!!!!!!!!!!!!!!!
a najlepsze to są foteczki z rzeczką do okoła, albo w terenie bez szosy (bo się już naooglądałam ;)) ) miooooodziooooooo :)
Gratuluję sety!!
;))))))
Ania | 18:38 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj też pijam te soczki :P

piknie tam u Ciebie. ja czekam do soboty na mojego bika. i mam nadzieję, że zacznę sie nim wozić. buziole
Larwa | 18:26 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Stara nie na widok roweru gwizdali, a na widok Ciebie!!
uri90
| 18:09 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Pięknie :) urokliwe fotki :D ojj pogoda tak jak u mnie- zachęca do wyjścia na rowerek. gratulacje drugiej seteczki. Tak na marginesie: byłem w Krynicy, byłem w Muszynie, byłem w Piwnicznej :) ale nie na rowerze :/ w te wakacje mam zamiar namówić znajomych, a oni na pewno się zgodzą :D do wypadu właśnie w Twoje rejony na 3 dni :) wyjazd na Jaworzynę Krynicką itp :) ojj bedzie jazda, pozdrowienia
Mlynarz
| 17:25 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Oj... ale widoczki!
Aż się napaliłem! :D
Gratuluję setuchy i wyśmienitej wycieczki!
Dobrze, że miałaś słoneczko i generalnie super pogodę, a do tego... cała droga dla Karli! :)

Pozdrawiam!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iajaj