Z braku czasu tylko tyle,

Sobota, 14 czerwca 2008 · dodano: 14.06.2008 | Komentarze 12

Z braku czasu tylko tyle, Nawojowa i podjazd:)nie wiem co się dzisiaj działo ale pomyliłam trase 2 razy a jeżdże tam nie od dziś:)chyba jakieś zmęczenie;/
w terenie błota co niemiara:)hamulce zaczęły skrzypieć,ale po wysuszeniu znów jak nowe:)centuś do umycia:)
a potem na kawusie i ciacho:)))

z boskim tym:)

[img=http://www.wrzuta.pl/images_2/audio.gif.jpg]

karla76 | 20:34 czwartek, 19 czerwca 2008 | linkuj aaa no tak Alpy:))))ale tam to tym bardziej przyda się GPS:)))prawda?:)
nicram | 17:00 czwartek, 19 czerwca 2008 | linkuj co Ty gadasz?! jak wygrasz w totka to masz... inne plany :P
QRT30
| 17:38 poniedziałek, 16 czerwca 2008 | linkuj robin jak ma się rowerowy EDGE to na pewno zawiedzie :), bo ja w turystycznym wyjmę 2 AA z plecaka i działa mi 10 godz. nadal, a EDGE mają wbudowane akumulatory.
karla76
| 16:33 poniedziałek, 16 czerwca 2008 | linkuj kupię GPS jak wygram w totka:)a gram już jakiś czas:)
robin
| 23:09 niedziela, 15 czerwca 2008 | linkuj GPS jest wporzo, ale jak się długo jeździ to może się wyłączyć po kilku h jazdy, chyba że ma się rowerowy z serii garmin edge coś tam :-) wtedy nie zawiedzie w trakcie jazdy. Pozdro
Misiacz
| 18:31 niedziela, 15 czerwca 2008 | linkuj Cześć Karla! Jeżeli interesują Cię żaglowce, to pod tym linkiem znajdziesz galerie z ubiegłorocznego Zlotu Żaglowców "The Tall Ships' Races", który był w Szczecinie: http://www.szczecin2007.pl/Regaty2007/chapter_42085.asp
JPbike
| 17:59 niedziela, 15 czerwca 2008 | linkuj Myślę że wina zmyłki trasy, którą się zna wynika raz ze zmęczenia, raz ze zbyt dużo spraw w główce...
Mi tez hamulce piszczą jak koła i klocki się przemoczą, a jak jest sucho to wszystko gra jak należy :-)
Pozdrówka :-)
vanhelsing
| 14:30 niedziela, 15 czerwca 2008 | linkuj Ja kupiłem SPD ( czyli nowe pedały ) i wszystkie skrzypięta znikły jak zaczarowane :D Myślałem, że support poszedł oraz już stary łańcuch, a wszystkiego winą były łożyska w starych pedałach :)

A co do SPD - różnicę czuje się głównie pod górki, więc teraz jeszcze bardziej Ci zazdroszczę tych podjazdów ;)

Pozdro :)
QRT30
| 22:19 sobota, 14 czerwca 2008 | linkuj GPS świetna sprawa, odkąd mam mogę sobie pozwolić na jazdę tam gdzie mnie oczy poniosą. Potem tylko cel i na azymut jazda :D No i w większości przypadków nie trzeba stawać tak jak z papierową mapą. No i mapy TOPO Beskidów podobno są niezłe.
Krisstof
| 22:07 sobota, 14 czerwca 2008 | linkuj robin, zgadza sie, ja wymienilem lancuch i kasete i bike jak nowo narodzony :)
karla, a co do gubienia drogi to spraw sobie GPSa :)
Pozdrawiam
robin
| 21:05 sobota, 14 czerwca 2008 | linkuj A ja dziś rano byłem szczęśliwy bo łańcuch dostał podwójne smarowanie i był dziś bezszelestny, lubię ten pierwszy dzień po zmianie i smarowaniu - każdemu polecam!!! Pozdrawiam Robin
daniello24
| 18:40 sobota, 14 czerwca 2008 | linkuj A u mnie znów zaczyna skrzypieć łańcuch :/ Stare badziewie...

pozdro

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ejsza